Skip to main content
Kennisbank

Combivoordeel: veelgestelde vragen

• June 24, 2026
  • 0 reacties
  • 63 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Combivoordeel, leuke extra's als je internet en mobiel bij KPN combineert. We zijn blij met jou als klant. Daarom kan je leuke voordelen krijgen! We zien en begrijpen ook dat je hier vragen over kunt hebben. Daarom lees je hier antwoorden op de meest gestelde vragen.

Alles over Combivoordeel

Wil je eerst meer weten over wat Combivoordeel nou precies is? Lees dan hier verder:

Ik heb internet en mobiel maar zie geen Combivoordeel?

Je zit al in level 1 van Combivoordeel als je een KPN internet en mobiel abonnement hebt. Zie je toch geen Combivoordeel terug op je factuur of ben je benieuwd in welk level je zit? 

Bekijk jouw Combivoordeel dan in MijnKPN!

Moet ik zelf iets doen om Combivoordeel te krijgen?

Combivoordeel staat gewoonlijk automatisch aan, zo gauw je internet en mobiel bij KPN combineert. Weet je toch niet zeker of jij het wel hebt, of dat je misschien nog oude voordelen aan hebt staan? Bekijk en wijzig waar nodig dan jouw Combivoordeel in MijnKPN.

Combivoordeel activeren lukt niet

Om jouw Combivoordeel te kunnen activeren, is het belangrijk dat al jouw abonnementen op hetzelfde adres staan. Als het adres waar de abonnementen op staan niet gelijk is, lukt het namelijk niet. Controleer daarom in MijnKPN of het adres van al je abonnementen klopt. 

Kom je er met activeren óf met de instellingen van je adres niet uit? Maak dan een belafspraak voor hulp hierbij.

Waarom is mijn keuzevoordeel nog niet actief?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. En je kunt het elke maand wisselen als je wilt. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

Ik heb al Netflix, heeft Combivoordeel dan wel zin?

Ja! Ook als je al Netflix hebt, kan je dit als keuzevoordeel kiezen bij jouw Combivoordeel. Je hoeft het niet eerst op te zeggen.

Dat doe je zo:

1. Log in bij MijnKPN en ga naar ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies jouw keuzevoordeel, bijvoorbeeld Netflix

Zet daarna je Netflix account aan met het Netflix account dat je al hebt. We zetten je account automatisch over. Je blijft dus al je gegevens houden.

Waarom krijg ik niet meerdere voordelen?

Je kunt bij Combivoordeel één keuzevoordeel kiezen. Denk aan bijvoorbeeld Netflix. Deze kan je elke 30 dagen wisselen, als je wilt. De opties en voordelen die je krijgt, hangt af van het level waar je in zit. 

Dit zijn de Combivoordeel levels:

Hoe kom ik in een hoger level?

Je start automatisch in level 1, zo gauw je internet en mobiel bij KPN combineert. Daarna kan je punten verdienen door extra abonnementen of extra opties toe te voegen. De extra punten zorgen ervoor dat je in een hoger level komt.

Zo werkt het:

• Meer producten betekent meer punten
  • Meer punten betekent een hoger level
  • En een hoger level levert nóg meer voordeel op

Ik heb meerdere mobiele abonnementen, welke voordelen krijg ik dan?

Welke voordelen je krijgt, hangt af van het level waar je in zit. Je krijgt tot €7,50 korting per mobiel abonnement, gratis dubbele data en meer, afhankelijk van je level! Ook kan je een keuzevoordeel kiezen. Je bekijkt de levels en alle extra's hierboven.

Waarom heb ik geen Combivoordeel op één van mijn mobiele abonnementen?

Combivoordeel staat gewoonlijk automatisch aan, zo gauw je internet en mobiel bij KPN combineert. Zie je toch het voordeel niet staan, bijvoorbeeld bij een van je mobiele abonnementen? Een paar tips:

• Bekijk en wijzig waar nodig jouw Combivoordeel in MijnKPN om het aan te zetten
  • Controleer of het adres van al je abonnementen gelijk is in MijnKPN - want als het adres van een van je abonnementen nog niet of niet helemaal klopt, dan kan het voordeel niet worden geactiveerd

Kom je er met activeren óf met de instellingen van je adres niet uit? Maak dan een belafspraak voor hulp hierbij.

Vervalt mijn Combivoordeel als ik verleng of iets wijzig?

Dat hangt van de wijziging af. Als jij meerdere KPN abonnementen op jouw adres blijft houden, dan houd je ook je Combivoordelen!

Heb je nu nog oudere voordelen, zoals KPN Compleet en wijzig je dan een van je abonnementen? Dan ga je over naar de nieuwe Combivoordelen.

Is je probleem nog niet opgelost, of je vraag nog niet beantwoord? Gebruik de zoekfunctie voor oplossingen van andere gebruikers. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.

Heb je feedback op de inhoud van dit Kennisbank artikel? Of heb je andere ideeën, opmerkingen of vragen over de Kennisbank? Laat het ons weten in ons Feedback op de kennisbank topic.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.