Skip to main content

Ik heb uit enthousiasme de nieuwe dienst google one aangevraagd, dit scheelt een paar losse diensten die ik nu bij google afneem.

Echter ik heb deze op een verkeerde gmail aangevraagd. De dienst is nu wel actief maar ik kan geen gezinsleden toevoegen. 

Ik zou dit graag veranderen maar dat kan niet online. Ik wil dus het gmail account wijzigen waarmee de dienst is aangevraagd en geactiveerd.

Bellen is ook al niet meer mogelijk, dus ik hoop dat iemand dit zo op kan pakken. Anders moet ik een maand wachten vrees ik.

Alvast bedankt

Henry

Google One is een dienst van Google, niet van KPN.

KPN kan hierin dan ook niets voor jou betekenen.

Je kan proberen om contact op te nemen met Google maar dat zal waarschijnlijk best lastig gaan worden.

Ik zou ook geen foto's of documenten gaan plaatsen als dat Google account niet van jou is.

Persoonlijk zou ik dan dit abonnement cancellen en een nieuw abonnement afsluiten op het juiste Google account.

Dat google account is wel van mij maar was dit jaar lid van een andere familie. Door een scheiding is dit nu uit elkaar getrokken. Volgens google moet ik 12 maanden wachten voordat ik nieuwe mensen in mijn familie kan toevoegen. Das wel erg lang. Opzeggen gaat pas over een maand. Ik had gehoopt dat KPN misschien dit kon aanpassen voor mij aangezien de site greyed out is.

Maargoed dan wacht ik wel een maand, vraag de dienst opnieuw aan onder mijn 2e google account en voeg mijn nieuwe familie daar toe. 
Overigens werkt de app ook niet op een MacBook pro met Sequoia, de laatste OS. Vage foutmeldingen 

Dat google account is wel van mij maar was dit jaar lid van een andere familie. Door een scheiding is dit nu uit elkaar getrokken. Volgens google moet ik 12 maanden wachten voordat ik nieuwe mensen in mijn familie kan toevoegen. Das wel erg lang. Opzeggen gaat pas over een maand. Ik had gehoopt dat KPN misschien dit kon aanpassen voor mij aangezien de site greyed out is.

Maargoed dan wacht ik wel een maand, vraag de dienst opnieuw aan onder mijn 2e google account en voeg mijn nieuwe familie daar toe. 
Overigens werkt de app ook niet op een MacBook pro met Sequoia, de laatste OS. Vage foutmeldingen 

Je kan er ook voor kiezen, om het buiten KPN af te sluiten. Eerste maand gratis. Daarna dezelfde prijs. 

@HenryRichardArend Ga naar https://one.google.com/ met jouw geactiveerd gmail-account en kies "Help & Feedback" dan "Support krijgen en een Google-expert om hulp vragen”. Hier kan je vragen het email adres te wijzigen, de wijziging gaat na 24u in.

Hoi @HenryRichardArend, welkom op onze community! Is het nog gelukt met google je account om te zetten? Anders zou je hem kunnen opzeggen en opnieuw kunnen bestellen maar dan met het juiste account.

Alles over Google One bij KPN kun je vinden op onze kennisbank:

Ja is gelukt ik ben blij

Reageer