Skip to main content

Goedendag, een week geleden ben ik overgestapt maar kpn. Hierbij zou ik een Samsung galaxy laptop als welkomstcadeau krijgen. Deze heb ik nog niet gekregen maar de 1ste betaling is wel al afgeschreven. Weet u hoelang het duurt voor de welkomstcadeau verzonden is?

 

@C de Jongh 2 weken nadat je abonnement is geactiveerd zal het cadeau verstuurd worden. Dit heeft te maken met de bedenktermijn van 14 dagen.


Hallo @C de Jongh,  leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Is jouw abonnement al langer dan een week actief en heb je nog niets gehoord? Neem contact op met ons. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.