Skip to main content

Is dit dat je daadwerkelijk kaarten hebt gewonnen?
Bel je het nummer, krijg je iemand aan de telefoon die zegt dat dit niet via hen verloopt en wordt je terug gestuurd naar KPN.
KPN weer naar het nummer.
Kreeg ik dezelfde dame aan de telefoon die moest overleggen met haar supervisor..

Seaters weet niet en kan niets terug vinden en sta niet in het systeem.
Hoe kan het zijn dat er staat dat je gewonnen hebt maar dat Seaters niets kan vinden?
Dan zou het bij hun toch ook geregistreerd moeten zijn? Al mijn gegevens zijn bij ze bekend. Niets in de Spam map ook gehad.
Nog geen betaallink o.i.d.

 Zou terug gebeld worden. Niet gebeld.
Vanmorgen weer gebeld, wordt vandaag terug gebeld omdat de terugbelactie niet goed in het systeem zou staan..
Morgenmiddag 16.45 uur is de wedstrijd. Blij dat ik nog niets tegen mijn zoon hierover gezegd heb.. Anders had ik hem blij gemaakt met een dode mus..

 

Rechtsboven staat "Uw aanvraag is geregistreerd". Als u ze daadwerkelijk gewonnen heeft moet dat nog veranderen in iets anders. Volgens mij.

Er word volgens mij eerst een voorselectie gemaakt, daar worden op het laatst een aantal mensen uitgeloot. 

Maar zeker weten doe ik het ook niet. Het is een erg onduidelijk gedoe. Er worden enorm veel mensen mee teleurgesteld. Zo'n topic zoals de uwe zien we hier op het forum dan ook wel meer voorbij komen. 


Op andere wedstrijden zag ik deze zin namelijk niet staan.. Daar staat dan alleen dat je aangehaakt bent en dat je hoort of je kaarten hebt gewonnen…
Dan vind ik dat je niet moet aangeven dat je kaarten hebt gewonnen!

Daarom twijfel ik ook @Nick83 ;)

 


Heel vreemd clubje dat Seaters. Ik had ooit kaartjes voor FC Utrecht gewonnen, maar ook nooit meer wat van gehoord. 😠


t Gaat ook wel eens goed, ik heb toen Super-wifi's gewonnen en ook gekregen.
Maar ik moest toen wel dezelfde dag antwoord geven via een link dat ik het accepteerde anders zou het naar een ander gaan.


@huistijger heb tot nu toe nog geen link o.i.d. gekregen. Maar ook apart dat ze bij Seaters dan geen duidelijkheid kunnen geven en teruggebeld moet worden hierover.
 


Misschien kun je via deze contactlink Een aanvraag indienen – Ons Support Center (zendesk.com) de boel wat wakker schudden.


Misschien kun je via deze contactlink Een aanvraag indienen – Ons Support Center (zendesk.com) de boel wat wakker schudden.

 

Hallo @JLL87 ,

Ik hoop voor jou dat het nog goed is gekomen! Want het is natuurlijk een prachtige prijs! 👍⚽️❌❌❌
 

In de praktijk worden de e-mails met de links naar de kaartjes pas op het laatste moment door Seaters verstuurd. Geregeld pas op de dag van de wedstrijd. Ontzettend laat natuurlijk en niet prettig…..

Mogelijk heb je de kaarten dus alsnog ontvangen en heb je kunnen genieten van de wedstrijd. 

KPN heeft geen zicht op de gang van zaken. Voor klachten moet je inderdaad bij Seaters zijn: 

(Zie link hierboven in bericht van HansaanZet.)


@Noordzee nope geen kaarten, vrijdag 45 minuten in de wacht gestaan en toen moest ik ophangen omdat ik geen tijd meer had…

Hele dag spam in de gaten gehouden.

Formulier ingevuld van @HansaanZet . Gisteren 2x mail contact gehad. De eerste keer dat ze er niets aan konden doen. Terug gemaild en nu in afwachting van een reactie omdat ze inzagen toch een fout gemaakt te hebben...


Hè, waardeloos! 


Goedenavond @JLL87! Ik heb je topic doorgelezen. Is er intussen al contact opgenomen vanuit Seaters?


Wtf, mijn zeer uitgebreide reactie wordt hier gewoon gewist, wat een eng clubje zijn jullie joh!


@Shyrin_ ik heb wel een reactie gekregen. Maar kan er nu nog niets mee. Eerst zien of er daadwerkelijk een oplossing komt!


@BobBrand heb je reactie gelezen. Vreemd dat ie is weggehaald.…

 


@Shyrin_ ik heb wel een reactie gekregen. Maar kan er nu nog niets mee. Eerst zien of er daadwerkelijk een oplossing komt!

Mag ik vragen welke reactie?


@BobBrand heb je reactie gelezen. Vreemd dat ie is weggehaald.…

 

Edit: nieuw topic aangemaakt vanuit KPN.

 


Wtf, mijn zeer uitgebreide reactie wordt hier gewoon gewist, wat een eng clubje zijn jullie joh!


Voor jouw reactie is een apart topic geopend, @BobBrand 👉🏾 


Als je zelf een vraag hebt, is het de bedoeling om altijd een nieuw topic aan te maken zodat je vraag niet verwaterd in een al lopende discussie. In feite kaap je nu een ander topic en dat past niet binnen onze huisregels.
 

wat een eng clubje zijn jullie joh!

Valt best mee!


@Shyrin_ ik heb wel een reactie gekregen. Maar kan er nu nog niets mee. Eerst zien of er daadwerkelijk een oplossing komt!

Laat je weten hoe of wat, @JLL87? Als er geen oplossing volgt, dan doen we vanuit onze kant, ons best om dit intern als signaal door te geven.


Wtf, mijn zeer uitgebreide reactie wordt hier gewoon gewist, wat een eng clubje zijn jullie joh!


Voor jouw reactie is een apart topic geopend, @BobBrand 👉🏾 


Als je zelf een vraag hebt, is het de bedoeling om altijd een nieuw topic aan te maken zodat je vraag niet verwaterd in een al lopende discussie. In feite kaap je nu een ander topic en dat past niet binnen onze huisregels.
 

wat een eng clubje zijn jullie joh!

Valt best mee!

Excuses van mijn kant zijn dan op zijn plaats, de frustratie overwon. 🙄

Vond mijn klachten goed aansluiten op dit topic, aangezien het over dezelfde wedstrijd ging, maar ik zal het onthouden.

Ik kreeg overigens geen melding van het aanmaken van een nieuw topic. 🤔


@Shyrin_ ik heb wel een reactie gekregen. Maar kan er nu nog niets mee. Eerst zien of er daadwerkelijk een oplossing komt!

Laat je weten hoe of wat, @JLL87? Als er geen oplossing volgt, dan doen we vanuit onze kant, ons best om dit intern als signaal door te geven.

Helaas is het nog niet opgelost @Shyrin_ 
Ik mocht een wedstrijd aangeven. Dus dit aangegeven. Onderstaand krijg ik vervolgens (vrij onbeschoft in hoofdletters) terug:

Aangegeven dat dit niet de afspraak was met daarbij een screenshot van onze afspraak..
Ben benieuwd of er nog een oplossing volgt. 


Ongelooflijk! 


Wow, bizar. Ik heb nog helemaal niks gehoord hierop, zie:

 


@Shyrin_ ik heb wel een reactie gekregen. Maar kan er nu nog niets mee. Eerst zien of er daadwerkelijk een oplossing komt!

Laat je weten hoe of wat, @JLL87? Als er geen oplossing volgt, dan doen we vanuit onze kant, ons best om dit intern als signaal door te geven.

Helaas is het nog niet opgelost @Shyrin_ 
Ik mocht een wedstrijd aangeven. Dus dit aangegeven. Onderstaand krijg ik vervolgens (vrij onbeschoft in hoofdletters) terug:

Aangegeven dat dit niet de afspraak was met daarbij een screenshot van onze afspraak..
Ben benieuwd of er nog een oplossing volgt. 


Op basis van je bericht heb ik het signaal intern doorgegeven. Ik heb begrepen dat als jij (nogmaals) een aanmelding doet bij Seaters, de betreffende kaarten jou aangeboden kunnen worden.

Je hebt er een lange adem voor nodig, maar we gaan voor een oplossing. Hou je mij op de hoogte?


Goedenavond,

 

Het is inderdaad een lange adem. Nu voor Ajax - Vitesse aangemeld en een mail gestuurd. Kreeg onderstaande reactie dus ik heb nog maar een mail gestuurd dat dit niet de afspraak was. Kan jij nog wat betekenen @Shyrin_ ?

 


Ik ga mijn best doen, @JLL87!


Dank je wel @Shyrin_ .

Mocht ik wat horen, laat ik dat hier weten!