Skip to main content

Goedemorgen, schijnbaar heb ik nu 2 kpn ID’s daar ik eerst bij telfort zat en ernaast al wel de tv aansluiting had overgezet naar kpn.

Alleen kom ik er even niet uit met hoe dit terug te brengen naar 1 account en begreep ik dat ik dit ook niet zelf kan doen.

Graag even een privebericht van iemand die hierover gaat zodat ik mijn verdere gegevens kan doorgeven.

Bvd

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Welkom bij ons op het forum @Jerodus. 2 KPN ID's hoeft niet als je alles onder dezelfde gegevens wilt zien inderdaad. Als de pakketten nog niet onder dezelfde account staan kan je ze via de pakket pagina koppelen. Als je daarna de te verwijderen KPN ID aan je forumprofiel toevoegt bij 'Persoonlijke opmerkingen’ en hieronder een seintje geeft kan ik daar voor je naar kijken.


Dank je wel Jasper, ik heb de persoonlijke opmerking toegevoegd aan mijn profiel. Als het goed is kan er nu dus 1 opgeheven worden.

Bvd

Jeroen


Ik zie de ID's op je profiel staan inderdaad, dank je @Jerodus. Ik heb het verzoek gedaan om de eerste te verwijderen, zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken. De tweede, waar de pakketten aan gekoppeld zijn, kan je blijven gebruiken :slight_smile: