Skip to main content

mijn echtgenote en ik maakten bij onze vorige tv-aanbieder gebruik van twee afstandsbedieningen; het werkte probleemloos.
wij zitten niet samen hand in hand op een bankje en de zitafstand van ons beiden tot de TV is dermate groot dat het naar elkaar toegooien van het apparaat gegarandeerd fout afloopt.  (voor het apparaatje 
wel te verstaan) ; is het mogelijk een tweede apparaat aan te schaffen en te installeren? 
als Ziggo het kon kan KPN het zeker!

we zijn benieuwd. 

 

*Admin: adresgegevens in het profiel gezet en uit openbare post verwijderd

 

 

Hoi @2e afstandsbediening 

Hier kun je zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening  bestellen via de website.
Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.
Heb je een type 5202 ontvanger dan moet je even bellen 0800 0402
ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

 


Mocht @2e afstandsbediening een 5202 hebben dan vraag ik mij af of dat gaat werken met 2 bluetooth afstandsbedieningen, kan je er 2 via bluetooth koppelen aan dezelfde ontvanger of moet je er 1 via IR gebruiken?

 


Met bluetooth werkt het inderdaad niet. Daar is pas nog een topic over voorbij gekomen 🙃


We hebben al drie weken KPN als provider, die topic in aan ons voorbij gegaan denken we erbij.

 


Dat zal waarschijnlijk dit topic zijn: https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/herstel-2-bluetooth-ab-s-op-een-ontvanger-557331

Je kan er dus wel 2 gebruiken op een 5202 maar de ene werkt dan via IR en de TV ontvanger zal dan in het zicht moeten staan.


Eigenlijk had ik wel verwacht (en ook een beetje gehoopt) dat er inmiddels wel een app voor de smartphone of tablet zou zijn om de ontvanger te bedienen. 

Maar dat is waarschijnlijk te innovatief voor KPN.


Hoi @2e afstandsbediening 

Hier kun je zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening  bestellen via de website.
Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.
Heb je een type 5202 ontvanger dan moet je even bellen 0800 0402
ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

 

Dat zal waarschijnlijk dit topic zijn: https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/herstel-2-bluetooth-ab-s-op-een-ontvanger-557331

Je kan er dus wel 2 gebruiken op een 5202 maar de ene werkt dan via IR en de TV ontvanger zal dan in het zicht moeten staan.

☝🏽