Skip to main content

Hallo allemaal.

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb al 10 x de kpn gebeld en ook naar de winkel geweest maar het schijnt onmogelijk te zijn om mijn 2 mobiele abonnementen te verhuizen naar mijn nieuwe woonadres.

Heb onlangs mijn 2 abonnementen verlengt en kwam er toen achter dat deze nog op mijn oude adres stonden. Heb toen ook kpn thuis genomen.

Hier staat het adres wel goed voor maar niet voor de mobielen. 

HELP!

Waarom is het onmogelijk om die te verhuizen dan? Kunt u daar wat meer over vertellen? 


Geen idee Nick. Er is nog een order (niet) of ik heb nog bedenktijd ( verlopen ) dus heel veel blabla maar geen verhuizing.

Er zijn tickets aangemaakt en iedere keer verteld een lieve dame dat het in orde komt maar ik sta nog steeds met mijn abonnementen op mn oude adres. Scheelt dus in de hussel korting.

Als ik het zelf probeer krijg ik te zien dat door een technische storing ik nu geen ander adres kan opgeven......

 


Hoi @RonaldGlaser, dat is inderdaad wel gek. Het wijzigen van het adres zou niet zoveel voeten in de aarde moeten hebben. Een openstaande order zou een wijziging kunnen blokkeren, maar als ik je bericht goed begrijp zou die dan heel lang open moeten staan.

Op je forumprofiel staan nog geen gegevens, daardoor kan ik er verder nog niet meer over zeggen. Zou je je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, her bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gedaan


Op je forumprofiel zie ik de gegevens nog niet staan @RonaldGlaser, mogelijk is er iets niet goed gegaan bij het opslaan. Zou je ze daar nog eens kunnen invullen?