Skip to main content

Hallo moderatoren,

In het profiel in MijnKPN is het mogelijk om bij de inloggegevens je e-mailadres aan te passen. Bij de 'Privacy en personalisatie’ wordt dan inderdaad het e-mailadres aangepast in het KPN ID, maar niet bij de adresgegevens. Daar blijft dan het oude e-mailadres staan, waardoor onder andere de factuur nog steeds naar het oude e-mailadres wordt gestuurd. In dit forum wordt daar regelmatig melding van gemaakt.

Jullie kunnen dat probleem vast wel (laten) oplossen, zodat een nieuw e-mailadres wordt doorgevoerd in zowel het KPN ID als bij de adresgegevens. 😊

Piet.

Hoi @P.J.M. van der Vooren en bedankt voor je berichtje :)
Dat is een hele goede vraag waar ik je in eerste instantie het antwoord schuldig op moet blijven. Wel heb ik navraag gedaan bij de ontwikkelaars hiervan en ik ben ook heel benieuwd naar de respons! Zodra ik terugkoppeling krijg, laat ik je dat via deze weg uiteraard meteen weten! 


@JanZ_ Nog even aanvullend, Jan: ik heb gemerkt dat bij het aanpassen van het e-mailadres in MijnKPN weliswaar ook het inlog-e-mailadres voor dit forum automatisch wordt aangepast, maar berichten ('Jij bent genoemd in...’) blijven dan nog steeds naar het oude e-mailadres gestuurd worden. Ook een attentiepunt, lijkt me.

Piet.


@JanZ_ Nog even aanvullend, Jan: ik heb gemerkt dat bij het aanpassen van het e-mailadres in MijnKPN weliswaar ook het inlog-e-mailadres voor dit forum automatisch wordt aangepast, maar berichten ('Jij bent genoemd in...’) blijven dan nog steeds naar het oude e-mailadres gestuurd worden. Ook een attentiepunt, lijkt me.

Piet.

Bedankt voor de aanvulling @P.J.M. van der Vooren.

Ik wacht nog steeds op een reactie dus ik ben er net nogmaals opnieuw achteraan gegaan en heb je laatste aanvulling ook doorgegeven. Als ik een reactie heb of meer weet, laat ik je dat uiteraard meteen weten. In ieder geval bedankt voor je geduld :) 


@JanZ_ Ik hoor graag van je wanneer het probleem is opgelost, Jan. 🙂

Piet.


@JanZ_ Ben je al iets meer te weten gekomen, Jan?

Ook de afgelopen dagen kwam dit probleem weer verschillende keren aan bod in topics van gebruikers van dit forum.

Piet.


@JanZ_ Nog even aanvullend, Jan: ik heb gemerkt dat bij het aanpassen van het e-mailadres in MijnKPN weliswaar ook het inlog-e-mailadres voor dit forum automatisch wordt aangepast, maar berichten ('Jij bent genoemd in...’) blijven dan nog steeds naar het oude e-mailadres gestuurd worden. Ook een attentiepunt, lijkt me.

Piet.

@P.J.M. van der Vooren 

Ik weet van enkele bij mij bekende gebruikers van dit forum, dat een moderator dan handmatig het nieuwe e-mailadres moest registreren voor het forum. 


...

Jullie kunnen dat probleem vast wel (laten) oplossen, zodat een nieuw e-mailadres wordt doorgevoerd in zowel het KPN ID als bij de adresgegevens. 😊

Piet.

Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling, je KPN ID staat los van je producten, dan zou dat een optie moeten zijn.
Ik zou dat niet willen, de facturen moeten gewoon naar het oorspronkelijk e-mailadres blijven gaan, dat je het factuur e-mailadres zelf zou moeten kunnen aanpassen ben ik met je eens.


@JanZ_ Ben je al iets meer te weten gekomen, Jan?

Ook de afgelopen dagen kwam dit probleem weer verschillende keren aan bod in topics van gebruikers van dit forum.

Piet.

Hoi @P.J.M. van der Vooren :)
De laatste update die ik heb mogen ontvangen hierover was nogal algemeen; ze gaven aan te kijken naar mogelijkheden om dit te verbeteren. Hartstikke mooi maar ook nog niet heel concreet natuurlijk. Ik ga vragen of ze hier iets concreter in kunnen/willen zijn! In ieder geval bedankt voor je geduld tot dusverre.