Skip to main content

Hallo,

 

Voor mijn moeder hebben wij een personenalarm gekocht waar een sim kaart van KPN in zit. 

In eerste instantie is de kpn id van deze sim kaart op mijn naam xxxxx tel.nr 06xx aangemaakt omdat ik het mailadres van mijn moeder niet zo snel bij de hand had.

Nu ben bezig om dit om te zetten op mijn moeders naam xxxxc.

Mailadres e.d. aanpassen is gelukt. Echter om het telefoonnummer te wijzigen naar 06xxx moet ik een verificatiecode ingeven.

Echter de sim kaart zit in het personenalarm en daar zit geen display op om deze code te kunnen zien.  Is dit op de een of andere manier toch aan te passen?

Het moeten dus 2 aparte id's worden.

Hallo @Wz1234 dit is een openbaar forum. Haal daarom jouw privégegevens (06-nummers en e-mailadres) snel weg. Gebruik de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk'.

Zet het (Privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Stop de simkaart even (tijdelijk) in een telefoon voor de verificatiecode, dat is de enige oplossing.


Je zult toch echt die simkaart weer in een normale mobiel telefoon moeten doen. Een andere manier is er niet.


Weet niet of ze dat achter de schermen munnen wijzigen het alarm is hrelemaal geprogrameerd door de leveracier met te.nrs. valpreventie ed en weet niet of dat dan allemaal weg is na het verwijderen van de sim kaart.


Hallo @Wz1234 

I.v.m. jouw privacy is het gebruik en koppelen/verificatie van ‘producten’ aan KPN ID’s iets wat je alleen zelf kan doen. Ik verwacht dat een KPN medewerker dit zal bevestigen.

Wat betreft je laatste vraag, die kan alleen de leverancier van het personenalarm beantwoorden.


Hi @Wz1234, wat @Nick83 en @RBxx aangeven klopt als een bus, je kunt alleen zélf een abonnement aan een KPN ID koppelen, dit kunnen wij niet voor je doen helaas. En dat lukt bij mobiele abonnementen alleen in combinatie met die sms :grimacing:

Ik wil je dan ook aanraden om navraag te doen bij de leverancier van het alarm, misschien is het geen enkel probleem om de simkaart er even uit te halen en is dit heel snel op te lossen :slight_smile: