Skip to main content

Als ik ga kijken in de app van kpn op mijn telefoon staat er een andere internet abonnement!!!

 

er staat 100 mbits download en 10 mbits upload.

ik heb echt nog een abonnement van 100/100 mbits. Hoe kan dit… ?
ook staat er dat mijn abonnement eindigt op 05-07-2008? 

 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Veghel

Goed dat je even contact opneemt. Ik zie dat je nog een iets oudere propositie hebt. De standaardinternetsnelheid daarvan is 100/10 Mbit/s. Dit is dan ook jouw hoofdproduct (Internet en TV) zoals we dat noemen en die snelheid zie je in het overzicht in Mijn KPN. Tegelijkertijd wordt jouw snelheid gratis aangepast naar 100/100 Mbit/s. Dat zie je terug in je factuur onder de noemer ‘Sneller Internet 100/100’. Dit is gratis zolang jouw abonnement loopt, waarmee je dus altijd de snelheid van 100/100 Mbit/s hebt in de praktijk. 

Dan de einddatum van je contract. De standaard looptijd van onze contracten is één jaar, al kun je bij onze huidige abonnementen ook kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Wanneer je contract afloopt en je deze niet opzegt, dan loopt het contract stilzwijgend door. Het contract blijft dan actief onder dezelfde voorwaarden, maar is dan ook maandelijks opzegbaar. Jouw contract is op 5 juli 2018 afgelopen zo te zien, maar loopt dus nog gewoon door onder dezelfde voorwaarden.

Hopelijk heb ik het zo wat duidelijker kunnen maken! Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral even weten. 


Oké dank je wel.

zelf zit ik er aan te denken om een ander abonnement te nemen omdat ik merk dat ik eigenlijk te veel betaal. 


Nou ... ik denk dat het meevalt met teveel betalen. Met Hussel kom je aan ongeveer net zoveel of mogelijk nog duurder. U kunt nu gratis FOX Sports gebruiken. Maakt u hier gebruik van? Zo ja, dan ga je bij Hussel meer betalen.


@Nick83 als ik ga kijken naar hussel- 200 -200 en ik pak 3 extra tv ontvangers. Ben ik iets goedkoper uit dan wat ik nu heb. Dat is natuurlijk wel raar!


Reageer