Skip to main content

Hoi,

 

Vandaag gaat mijn KPN abonnement in (incl. nummerbehoud). Maar het lukt me nog steeds niet om mijn abonnement te koppelen an MijnKPN. Ik krijg steeds de melding “We herkennen dit abonnement niet.”

 

Hoe los ik dit op? Moet ik wachten tot mijn nummer is omgezet?

Hallo @HeleenM , het kan een paar dagen duren voordat je kunt doen wat jij wilt. Eerst moet alles technisch en administratief doorgelopen zijn en de laatste schakel is dan het koppelen van je account aan je KPNID.

 


Hoi @JanD, maar dan zit ik dus een paar dagen zonder netwerk, in het ergste geval?


Hoi @JanD, maar dan zit ik dus een paar dagen zonder netwerk, in het ergste geval?

Hallo @HeleenM , nee hoor, dat draait gewoon door, je kunt alleen nog niet koppelen.


@JanD Maar de hele reden dat ik moet koppelen, is om mijn esim te activeren. Gewoon afwachten dan maar?


Hallo @HeleenM , van e-sim heb ik geen verstand, bel gratis met 0800 0402.

Succes.

 


Hallo @HeleenM, als de klant nummerbehoud aangevraagd heeft, dan kan de klant de simkaart gebruiken zodra nummerbehoud is afgerond. Dit is gereed, zodra de huidige simkaart van de oude provider niet meer werkt. Zodra jij dan vervolgens in MijnKPN de e-sim geactiveerd hebt, is de aansluiting meteen actief.

Het is nu enkele dagen later, heb je inmiddels een werkende e-sim? 


Bedankt @Jeroen_dB en @JanD voor het meedenken! Inmiddels is het allemaal gelukt!