Skip to main content
Vraag

Abonnement koppelen lukt niet

• April 12, 2026
  • 10 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar KPN Glasvezel en technische werkt alles al bijna 2 maanden uitstekend!

Het lukt alleen niet om mijn producten aan mijn account gekoppeld te krijgen.

Het zou iets van gereedmelding vanuit aannemer moeten zijn, er zijn al diverse pogingen gedaan maar zonder resultaat. Iemand een idee?

Leen 

10 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Leen29, welkom bij de community en goed om te horen dat alles technisch al goed werkt!

Jammer dat het koppelen van je producten aan je account nog niet lukt. Ik ben wel benieuwd hoe je dit precies probeert te doen. Probeer je dit via de MijnKPN-app? En welke foutmelding of melding krijg je precies te zien wanneer je de producten probeert toe te voegen?

Kun je dat hier nog even toelichten? Dan denk ik graag met je mee! 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2026

Hoi Serenay,

Het zou intern bij jullie zitten zover ik begreep zou de aanmemer iets niet gereed gemeld hebben?

er zijn diverse kpn medewerkers mee bezig geweest maar helaas nog zonder succes.

Alles werkt gelukkig prima alleen heb ik in mijnKPN geen producten en kan ik niets bestellen en krijg ik ook geen facturen..

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

​@Leen29 Heb je het KPN Modem in gebruik of heb je gekozen voor een eigen router…?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2026

Ik heb gekozen voor een Friz!box eigen router

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

Heb je na het aansluiten een mail gehad van KPN met zoiets als welkom bij KPN alles werkt  en veel plezier. Als dit niet het geval is dan adviseer ik je op het KPN modem even een uurtje aan te sluiten op je glasvezelaansluiting. Mogelijk dat dan de order in de achterliggende systemen dan wel afgerond wordt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2026

geen mail gehad, een uurtje het KPN modem aansluiten is het proberen waard.

Deze feedback nog niet vanuit KPN gehad, ga het vanmiddag even proberen :-)

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

Laat het gerust weten of dit de oplossing is

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2026

KPN modem ruim anderhalf uur online gehad en weer alles teruggezet naar FB.

Helaas geen veranderingen waargenomen…  was te proberen.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Leen29, ik zie dat ​@Speedmaster al een hele goede tip heeft gegeven, jammer dat dit nog niet de oplossing was maar wel een goede eerste stap!

Inmiddels heb ik het probleem verder uitgezocht. Het lijkt te gaan om een vastloper in het systeem, waardoor gegevens niet goed worden verwerkt in MijnKPN en bij de facturatie.

Ik heb dit intern doorgezet en hiervoor een ticket aangemaakt, zodat het verder onderzocht en opgelost kan worden.

Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier in het topic weten. Bedankt voor je geduld! 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2026

Dank je wel voor je inzet, ik wacht rustig af 😊