Skip to main content

Goedemiddag,

Er staat een oud contract in MijnKPN. Hierdoor krijg ik regelmatig foutmeldingen. Zie alleen niet hoe ik deze an verwijderen.

 

 

 

Hallo @Fax to email, hoe je een abonnement ontkoppelt kun je terugvinden in het Kennisbank artikel: Gebruik MijnKPN app


Volgens mij is het niet helemaal duidelijk. Er staan nu 2 contracten onder 1 account (en 1 emailadres). Het gaat erom dat het oude contract uit de account wordt verwijderd, niet het account zelf. 

Admin: bericht verplaatst naar reeds eerder aangemaakt topic


Hallo @Fax to email

Hier wordt uitgelegd hoe je een abonnement ontkoppelt. Het kan alleen via de MijnKPN app.

Dit kun je terugvinden in het Kennisbank artikel: →  Gebruik MijnKPN app (product ontkoppelen)


In de app zie ik dit oude contract inderdaad niet staan maar krijg ik de melding: "We kunnen niet al uw gegevens ophalen daarom ziet u niet al uw producten. Excuses voor het ongemak.” Daarnaast blijkt het onmogelijk om services als de Wifimanager uit te voeren.

 

In de web interface zie ik het contract met “Adres niet geladen” nog steeds staan overigens.

 

 


Excuses dat we nog niet tot een oplossing zijn gekomen @Fax to email en dat je nu pas weer reactie krijgt. 
In de MijnKPN app zie je dus het oude abonnement niet meer? Dan wordt verwijderen wel lastig. Krijg je nog altijd de foutmelding in de app? 

Mocht het probleem er nog altijd zijn, vul dan even jouw forumprofiel in. Ga ik verder kijken naar een oplossing.