Skip to main content

Mijn abonnement staat nog steeds verkeerd vermeld in mijn KPN-ID.

Op 20 oktober al een nieuw abonnement afgesloten, omdat ik kan overgaan op de glasvezel.

Dus mijn KPN-abonnement (ex Telfort) om laten naar een KPN-abonnement op de glasvezel.

Ook meteen mijn TV, vaste lijn en mobiele nummers op hetzelfde abonnement laten zetten.

Alles toegestuurd gekregen en op 6 November werkte alles al. Alleen mijn abonnement zou officieel pas ingaan op 16 november. Dus daarom nog een verkeerde vermelding in mijn KPN-ID.

Op 16 november nog steeds de verkeerde melding. Dan maar wachten tot 23 november voor mijn nieuwe rekening. Die was echter ook nog steeds voor het oude abonnement. Gelukkig werkt alles nog steeds goed en snel.

Al veel gebeld met de klantenservice, maar dat levert geen oplossing op. Erger nog, ze hangen zelfs regelmatig gewoon op. Of ze beloven terug te bellen en doen dat daarna gewoon niet.

Eigenlijk moet ik er heel erg blij mee zijn. Snel internet, TV en vaste lijn voor de prijs van een heel erg goedkoop abonnement. Maar het voelt niet oke en ik kan zo ook niets aanpassen.

Technisch ben ik dus erg blij met de KPN, maar de klantvriendelijkheid is heel ver te zoeken.

Hopelijk zit er in dit forum iemand mee te kijken van de KPN die het op kan lossen. Erg moeilijk kan het toch niet zijn.

En niet de schuld geven aan het feit dat ik ooit een Telfort abonnement had, want ik heb bij de overgang aangeboden dat jullie mijn Telfort abonnement mochten opzeggen en een nieuw KPN-abonnement mochten afsluiten. Dat was toen niet nodig.

Ik wacht wel op een oplossing.

PS: En ik wil geen verrassingen achteraf, dat ik nog een hoop moet nabetalen, want daarvoor heb ik jullie genoeg de kans gegeven om het op tijd allemaal netjes op te lossen.

PS2: Jullie mogen ook al mijn contact met de klantenservice terugluisteren. Lijkt mij leerzaam voor toekomstige Helpdeskmedewerkers.

ThQ.

 

Verrassing, ineens opgelost.

Precies 19 uur nadat ik bovenstaande reactie in dit forum heb gepost.

Misschien dat dat dan toch helpt.

 

Wel zou ik als KPN iets doen aan de klantvriendelijkheid van de klantenservice.

Als de eerste je op een goede manier helpt of de goede mensen aanspreekt om je probleem op te lossen, scheelt dat ontzettend veel druk op je klantenservice en ontzettend veel ergenis bij je klanten.

 

Ik ben blij dat alles nu naar wens werkt.


Hoi @Th.Q.Vink, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen. Het klinkt alsof de order nog niet gereed was gemeld op de wensdatum. Nadat de wijziging volledig is afgerond wordt het zichtbaar als het actieve pakket in MijnKPN en vanaf dat moment wordt het ook bij de facturatie aangepast, Op de volgende factuur zal je daardoor een factuur hebben waar 2 periodes op worden benoemd. Voor de nieuwe periode met het nieuwe pakket, en de vorige periode vanaf het moment dat de wijziging actief werd. Daarbij wordt het oude pakket vergoed en het nieuwe in rekening gebracht. Op de factuur daarna zal je alleen het nieuwe pakket nog maar zien.


Dankjewel. ThQ.