Skip to main content

Ik wil mijn XS4ALL abonnement koppelen aan mijnKPN. Als ik inlog in mijnKPN en ik ga naar producten zie ik nergens een mogelijkheid om mijn XS4ALL abonnement te koppelen, Hoe moet dit?

Ik kan ook niks koppelen , oorzaak is we zijn administratief niet doorgezet volgens KPN. Vraag wanneer wel kunnen ze ook niets van zeggen.


@mamer001 , @wordt moe van dat KPN gedoe , wanneer zijn jullie overgezet? Omdat het duurt na de migratie nog tenminste 2 werkdagen tot jullie het XS4ALL abonnement aan mijn KPN toe kunnen voegen.


@joris 62 Slimmerik 

In de email stond 2 wekdagen dat is 48 uur , Ik probeer het na 79 uur dat is dus na 3 dagen. . gebeld naar service desk 15 minuten in de wacht en hoop onzin aan moeten worden en uitvoeren , zelfs het nieuwe klant nummer was onbekend bij KPN. ben je al gauw 40 minuten verder. 

Ik zit niet te wachten op het voorlezen van lariekoek van een belscript gemaakt door communicatie deskundige , door een callcenter medewerker.

Het staat zwart op wit ; LET op: dit kan pas over twee dagen, Maakt het dan ook waar.

 

 


Hoi @mamer001 en @wordt moe van dat KPN gedoe. Welkom bij KPN en op ons forum!
In het onderstaande topic kun je alles vinden over de omzetting:

Is het ondertussen nog gelukt jullie accounts te koppelen aan je KPN account?

Zo niet kunnen jullie toch het beste even aankloppen bij de XS4all klantenservice.


 

Beste @Thomas , als antwoord op je vraag. 

Antwoord is NEE,  niet op het al bestaande KPN account. 

Antwoord is Ja,  op een compleet nieuw ingevoerd account.

Dus nu twee accounts, 1 voor de mobile telefoons de andere voor “ KPN Techniek voor internet, TV en bellen. Dus kan je ook geen gebruik maken aanbiedingen van kortingen op de afgenomen producten. 

Om heel eerlijk te zijn , heb ik er gin zin meer in om weer 20 a 25 minuten in de wacht te staan. Ik ga je advies opvolgen aankloppen bij de overstap service. 

 


ah dat is al in ieder geval iets! Of je abonnement gekoppeld is aan een KPN account of niet maakt voor kortingen niets uit


Nee, het is nog steeds niet gelukt. Hoe moet ik het XS4ALL account koppelen aan mijnKPN account? Ik zie nergens een optie waar ik dit zou moeten doen. Als ik op producten klik dan blijft de pagina leeg, ik zie ook geen optie product toevoegen. Het lijkt mij de plek waar je een extra product toevoegt.
 

 


Nee, het is nog steeds niet gelukt. Hoe moet ik het XS4ALL account koppelen aan mijnKPN account? Ik zie nergens een optie waar ik dit zou moeten doen. Als ik op producten klik dan blijft de pagina leeg, ik zie ook geen optie product toevoegen. Het lijkt mij de plek waar je een extra product toevoegt.
 

 

Beste Marmer, je beschrijving is 100% correct, bij mij treedt dit ook op, die lichtgrijze streepjes blijven zich steeds vernieuwen. Ik heb toen een compleet nieuw account aangemaakt en toen kon ik wel toevoegen. Vraagje , heb jij iets nog iets gemerkt van de  “KPN service plus” .  als ex xs4all????

KPN Service Plus
De meest uitgebreide service

Wil je ook kunnen bellen met iemand die uitgebreide kennis heeft van internet, wifi, tv, smarthome en mobiel? En de tijd voor je neemt om alles haarfijn uit te leggen? Kies voor KPN Service Plus. Onze ervaren experts komen telefonisch met een oplossing en advies waar je mee geholpen bent.

 

Vraag is wat doe ik hier op dit forum ????