Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat de huidige in maart 2022 verloopt ivm het 3g netwerk.

Ik krijg deze op mijn adres thuis gestuurd.Ik heb geprobeerd om te kijken of mijn adres nog klopt,maar ik weet niet waar ik dat kan zien.

Het betreft dus een prepaid sim dus geen abonnement.

Hallo @Tav ,

Dat zou je terug kunnen vinden in Mijn KPN. 

https://account.kpn.com/#/


Hi @Tav, mocht je nog geen MijnKPN account aan hebben gemaakt of de gegevens daar niet kunnen vinden, dan kijk ik uiteraard graag even voor je of het goed is gegaan.

Zou je in dat geval je (huidige) gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Hi @Tav, mocht je nog geen MijnKPN account aan hebben gemaakt of de gegevens daar niet kunnen vinden, dan kijk ik uiteraard graag even voor je of het goed is gegaan.

Zou je in dat geval je (huidige) gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Dag Maja,

Heb de huidige gegevens ingevuld.


Ik kan bevestigen dat het adres nog klopt @Tav, hij zal dus naar het juiste adres gestuurd worden :blush: