Skip to main content

Mijn mobiele abonnement staat geregistreerd op mijn oude adres. Wanneer ik dit wil aanpassen naar mijn huidige adres, krijg ik de melding dat mijn oude en nieuwe adres hetzelfde zijn.

Hi @J.oldemeule, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt als je het adres wilt wijzigen. Ervaar je dit probleem op meerdere apparaten? Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis) en in het keuzemenu aangeven dat je een adreswijziging door wilt geven. Mijn collega kan dan met je meekijken en de wijziging ook doorvoeren.

Eventueel kun je ook een directe chat starten. Mocht je dat graag willen, klik dan op de link, dan op ‘Administratie’ en vervolgens mag je kiezen voor ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Je krijgt dan de mogelijkheid om een chat te starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Deze knop vind je iets lager op de pagina. Om een adres wijziging door te kunnen voeren, is een extra verificatie nodig die alleen in direct contact mogelijk is, vandaar het advies om te bellen of te chatten. 


Ik kreeg de melding in mijn KPN op de mobiel. Via de computer kon ik het wel aanpassen en dat is nu ook gelukt. Bedankt!