Skip to main content

Ik wil.een adreswijziging doorgeven, van mijn mobiele nummer,  anders verlies ik de korting,  ik heb al 8 keer geprobeerd met de code die je krijgt in te loggen, maar die keurt hij steeds af, bellen kan ook niet , want dan word ik naar dezelfde site verwezen die niet werkt.

Ik krijg niemand te spreken.

Admin: eigen topic aangemaakt

Welkom bij ons op het forum @Ettena, je probeert het adres te wijzigen in MijnKPN? Wat lukt er precies niet, krijg je een foutmelding, lukt het inloggen niet of iets anders?

De korting die je bedoelt is, als ik het goed begrijp, de combinatie van het Thuispakket en het mobiele pakket? Als die vervalt bij de verhuizing kan die weer toegevoegd worden, het is niet dat je die dan permanent verliest.


Jasper, even reagerend op je antwoord: HOE kan ik mijn MOBIEL verhuizing toevoegen ? Via mijn KPN App.lukt niet (loop?) en via 0800- 0402 is, zoals jullie zelf ook wel weten, een drama. Bereikbaar tot 22:00 uur en het is nu 20:25 uur. HELP!


Welkom op het forum @Japio2000. Wat lukt er precies niet als je de verhuizing wilt doorgeven? Hoe komt MijnKPN precies in een loop en is dat alleen in de app of ook op de MijnKPN website

Zie ook deze pagina met meer informatie over het doorgeven van een verhuizing: Verhuizing doorgeven.


Wanneer ik een 5-cijferige code ontvang om het adres te wijzigen, krijg ik te zien, dat dit tijdelijk niet werkt. Dit is al enkele weken zo.  Maakt niet uit of ik dit vanaf mijn android of mijn laptop benader.

Gr.


Verificatiecode mislukt. Dit is tijdelijk niet mogelijk.


Jasper, dit is al enkele weken zo. Gaarne bericht, wanneer e.e.a. weer mogelijk is.


Op welk punt in de app krijg je dat precies, is dat bij het wijzigen van het adres of al bij het koppelen van het abonnement? Ik zie niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij me vertelt. Zonder extra informatie is het voor mij ook moeilijk om er meer over te zeggen.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat via 0800-0402. Je zei eerder dat je om 20.35 had gebeld, dat nummer is door de week tot 20.00 bereikbaar.


Hallo Jasper, wanneer ik het adres wil wijzigen wordt er een rectificatiecode verzonden naar de desbetreffende mobiel. Vullen we die code in, dan volgt een antwoord, dat het systeem tijdelijk niet werkt en blijft het oude adres ingevuld. 


Dan kan je het beste even bellen met het genoemde nummer, zij kunnen dit samen met je bekijken.


Hallo Jasper, 0800-0402 stuurt mij weer daarnaar toe, van waaruit het steeds fout loopt. Laat maar. Ik stop ermee.


Als je voor het eerst belt zal je daar naar worden verwezen inderdaad, als je daarna vaker keer belt over hetzelfde zal je worden doorverbonden met een collega. Als je een keer gebeld hebt en was doorverwezen kan je nog een keer bellen dus, dan zal het via die weg geregeld kunnen worden.


Alles al meerdere keren gedaan. Telkens kom je dan in een wachtrij van 15 minuten of meer uit. Heb ik geen zin in, omdat de 15 minuten vaak uitloopt.

Er zit een buck in de afwerking van de rectificatiecode. Dit kan opgelost worden (lijkt me).


Als het telefonisch druk is kan er een wachtrij zijn inderdaad, maar na die wachtrij kan het wel voor je aangepast worden. Voor ons op het forum is het niet mogelijk om binnen die tijd te reageren, als je wel had gewacht had het al geregeld kunnen zijn.

Of het een bug is of iets wat alleen bij jou speelt kan ik zo niet zeggen, daar hebben we te weinig informatie voor. Ik heb het in ieder geval doorgegeven zodat gekeken kan worden of het iets bekends is.