Skip to main content

Hallo lezer,

uit bovenstaande berichten, van maanden geleden overigens, is het NIET mogelijk een adreswijziging door te geven. Na tientallen keren, telkens met een nieuwe verificatie code ingevuld te hebben. Blijf ik de melding krijgen dat de door jullie verzonden code niet correct is. Er gaat dus behoorlijk wat mis.. zeker nu ik lees dat dit niet een recent probleem is. Bellen in het weekend gaat niet. Is er een andere manier? Het is 2021, hoe kan het dat jullie online service het niet doet? Vreselijk omslachtig.. en gezien jullie een miljoenen bedrijf zijn, erg onprofessioneel dat dit al maanden niet werkt!

Welkom op het forum @JillvS86! Ik maak uit je bericht op dat je het adres voor een mobiel abonnement wilt wijzigen. Je ontvangt de code wel, begrijp ik, maar de code wordt niet geaccepteerd al je deze vervolgens invult. Gebruik je de MijnKPN op een computer, of de MijnKPN app? Als je de app gebruikt, probeer het dan eens in de webversie. Bij voorkeur in een browser zoals Chrome of Firefox. 

Als het op die manier nog steeds niet wil, dan kunnen wij dit voor je aanpassen. De snelste manier daarvoor is bellen (0800-0402), maar het kan ook via het forum hier. In dat geval, vul je forumprofiel in met zowel je huidige als het nieuwe adres, naam, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer. Je kunt het veld ‘persoonlijke opmerking’ gebruiken voor de informatie waar geen apart vakje voor is.Â