Skip to main content

Hier ook al meer dan een jaar deze melding van een technisch probleem bij een wijziging, dus kan nooit iets wijzigen op deze manier.

heb voor een jaar terug ook al met de backoffice dit probleem besproken maar tot op heden is er niks opgelost! 

Ben niet van plan om telkens te bellen voor een wijziging die kpn dan telkens aandraagt, het moet gewoon werken via de site of app!

Ontkoppelen ID lost het probleem niet op!

Dus kpn moet het probleem oplossen na meer dan een jaar deze ergenis…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt 

Oef, dat is al een hele tijd, @Twente. Ontkoppelen en herkoppelen zou ook mijn eerste ingeving zijn. Maar dat heb je al geprobeerd. Dus dan slaan we dat over. 

Zo op het eerste gezicht zie ik niet iets eruit springen rondom je abonnement wat dit verklaard. Maar als je kunt bevestigen dat het gaat om het KPN ID waarmee je ook inlogt op het forum, dan ga ik dit verder uitzoeken.


Oef, dat is al een hele tijd, @Twente. Ontkoppelen en herkoppelen zou ook mijn eerste ingeving zijn. Maar dat heb je al geprobeerd. Dus dan slaan we dat over. 

Zo op het eerste gezicht zie ik niet iets eruit springen rondom je abonnement wat dit verklaard. Maar als je kunt bevestigen dat het gaat om het KPN ID waarmee je ook inlogt op het forum, dan ga ik dit verder uitzoeken.

Hallo Erik, ja volgens mij gaat het om dat KPN ID 

Wilde graag 4j uitzetten maar krijg telkens deze melding van een technische storing.

Dit is al een jaar zo, heb toen voor een jaar terug ook al contact gehad met de backoffice van KPN om dezelfde storing dat ik niks kon aanpassen in mijn KPN. Heb hier nooit maar één telefoontje van terug gekregen dat het opgelost zou zijn 

Vindt dit niet kunnen, en dat je voor elke wijziging eerst KPN moet bellen, dit moet gewoon werken via de app  en laptop omdit te kunnen wijzigen!

Anders laat de KPN backoffice hier maar weer over bellen naar mij 

Het gekke is dat ik 4k probeerde uit te zetten, maar de melding kreeg van een technische storing, en dat wel in eens de zenders uit de zenderlijst weg zijn, maar kijk ik tussen mijn abonnement dat staat het er gewoon nog bij...ik ga niet meer betalen als ik deze zenders niet meer heb en niet meer wil hebben. 

Vriendelijke groeten,

Gertjan Brummer


Check, dan ga ik hier mee aan de slag, @Twente. Want je hoort gewoon dingen te kunnen wijzigen in je MijnKPN. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Het kan echter wel een paar dagen duren want dit vereist wel wat uitzoekwerk. 


Hier ben ik weer, @Twente. Ik heb zojuist het 4K pakket uit je abonnement verwijderd. Daar krijg je bevestiging van per e-mail. Ik denk ook dat ik het onderliggende probleem heb gevonden, en hersteld. Alle klanten krijgen van ons gratis KPN Veilig. Dit stond bij jou alleen niet aan. Dat heb ik nu wel gedaan (zie je ook op de bevestiging). Mocht je nou de volgende keer dat je iets wilt wijzigen toch weer tegen de melding aanlopen. Klop hier weer aan. Dan halen we het grote gereedschap van stal.


Hier ben ik weer, @Twente. Ik heb zojuist het 4K pakket uit je abonnement verwijderd. Daar krijg je bevestiging van per e-mail. Ik denk ook dat ik het onderliggende probleem heb gevonden, en hersteld. Alle klanten krijgen van ons gratis KPN Veilig. Dit stond bij jou alleen niet aan. Dat heb ik nu wel gedaan (zie je ook op de bevestiging). Mocht je nou de volgende keer dat je iets wilt wijzigen toch weer tegen de melding aanlopen. Klop hier weer aan. Dan halen we het grote gereedschap van stal.

Hallo Erik, bedankt voor de wijziging met het 4k abonnement, heb hier nu ook een bevestiging via de mail van gekregen.

Hoop ook dat het probleem nu opgelost is met het niet kunnen wijzigen in mijn KPN door steeds de melding te krijgen van een technische storing.

Nogmaals bedankt!