Skip to main content

Hallo,

Mijn moeder, stiefvader en ik hebben KPN internetten, tv en allemaal ons eigen abonnement voor de telefoon

het staat nu allemaal op 1 kpn id, ik wil zelf kunnen zien wat ik verbruikt heb dus heb ik zelf een KPN id aangemaakt.

 

als ik nu alleen mijn eigen nummer probeer te koppelen krijg ik te zien: “we hebben meerdere mobiele abonnementen gevonden op je contract.”

”deze abonnementen ga je allemaal in één keer aan je account koppelen”

maar dat is nou niet wat ik wil

ik wil alleen mijn eigen nummer in mijn kpn id 

 

is dit mogelijk en zo ja hoe?

Hi @Mick0620, welkom op het forum. 

Dit zou wel moeten kunnen, het enige wat ik kan bedenken is dat de mobiele nummers onder hetzelfde klantnummer staan. Klopt het dat de mobiele nummers op dezelfde factuur worden gefactureerd? Of krijgt iedereen een eigen factuur met een eigen klantnummer?

Ik hoor graag van je. 


Hi @Mick0620, welkom op het forum. 

Dit zou wel moeten kunnen, het enige wat ik kan bedenken is dat de mobiele nummers onder hetzelfde klantnummer staan. Klopt het dat de mobiele nummers op dezelfde factuur worden gefactureerd? Of krijgt iedereen een eigen factuur met een eigen klantnummer?

Ik hoor graag van je. 

Ja dat klopt, alles wordt op 1 rekening gezet

Dus ik neem aan dat dat het “probleem” is?


Dan is dat het inderdaad, omdat dan dat klantnummer wordt overgezet. Wat we dan gaan doen is de twee nummers splitsen zodat beide een eigen klantnummer krijgen en gekoppeld kunnen worden aan een eigen KPN ID. Behalve als het om een Kids abonnement gaat. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ter verificatie ook de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is bij dit klantnummer.