Skip to main content
Antwoord

Alles moet worden geregeld via de MijnKPN app en is ontzettend frustrerend

• September 8, 2025
  • 10 reacties
  • 153 keer bekeken

Alles moet worden geregeld via de KPN App.

?

Dit misselijkmakend onlogische gebeuren conflicteert op alle gebied.

Ergens staat vermeld dat het ook via de PC kan|

LUKT ALLEEN NOOIT.

Je zou namen en wachtwoorden toch gewoon moeten kunnen veranderen als je bent ingelogd via PC en niet alle andere verificatiezinnen en App en Cotrolenummers te moeten opgeven.

MISSELIJKMAKEND EN ONNODIG FRUSTREREND, BEDACHT DOOR IDIOTEN EN DWAZEN.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@joepie105, ik zie dat andere leden je op gang hebben geholpen. Dank daarvoor. 

Een aantal zaken kunnen inderdaad alleen in de app. Je hebt het echter over namen en wachtwoorden.

Ik zou je ook graag op onze huisregels willen wijzen, we gaan hier graag respectvol met elkaar om en dat is ook gelijk mijn verzoek aan jou. Hopelijk kun je je hierin vinden. 

10 reacties

• September 8, 2025

Wat wil je wijzigen? Namen en wachtwoorden? Welke?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 8, 2025

Hoi ​@joepie105 
Ik doe alles  via de PC, 'heb een gloeiende hekel aan een app.
Waar loop je tegen aan?
Namen en wachtwoorden zeg je?
Vul dan niets in, gewoon op enter drukken dan komt er een link onder te staan met de vraag  Naam of wachtwoord vergeten?

En gebruik gewone letters die kapitalen komen schreeuwend over.
Wil je aandacht hebben maak ze dan Bold

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 8, 2025

Beste ​@joepie105 de meeste zaken kunnen gewoon via de pc geregeld worden. Er zijn echter uitzonderingen die uitsluitend via de app werken en/of uitsluitend via de pc en (nog) niet via de app.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Hi ​@joepie105, ik zie dat andere leden je op gang hebben geholpen. Dank daarvoor. 

Een aantal zaken kunnen inderdaad alleen in de app. Je hebt het echter over namen en wachtwoorden.

Ik zou je ook graag op onze huisregels willen wijzen, we gaan hier graag respectvol met elkaar om en dat is ook gelijk mijn verzoek aan jou. Hopelijk kun je je hierin vinden. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • October 14, 2025

Nee hoor, ik bedoel de wachtwoorden en gebruikersnamen voor de Wifi op smart phone en wachtwoorden gebruikersnaam Bekabeld netwerk TV en PC, die zijn hetzelfde als de smart phones op 1 letter na. 

En ja als je kwaad bent zeg je wel eens wat  niet hoort. sorry.

Het word hoe langer hoe frustrerender jaren terug logde je in en storingen/problemen werden verholpen en opgelost via PC. Nu het gekrakeel met 2 traps verificatie en App download is veel te omslachtig.

Het is net als de onzin met cookie toestemming, jaren geleden is deze flauwekul door het kabinet afgeschaft, en toch moet je toestemming geven om verder te komen.

HansGlas
Slimmerik
  • October 14, 2025

...

MISSELIJKMAKEND EN ONNODIG FRUSTREREND, BEDACHT DOOR IDIOTEN EN DWAZEN.

Ik sla even over na zo’n opening.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@joepie105, het wijzigen van het wifiwachtwoord is dus wat je wilt doen, begrijp ik dat goed? Op onze website wordt heel duidelijk uitgelegd hoe je het wifiwachtwoord kunt wijzigen. Dat gaf mijn collega Alex hierboven ook aan. Ik twijfel even of dat is wat je wilt doen. Zo niet, wil je dat dan verduidelijken?

Het makkelijkst gaat dit inderdaad via de MijnKPN app. Mocht je dit niet willen, wordt iets verder naar beneden uitgelegd hoe je het wachtwoord kunt wijzigen via de browser. Dat kan dus ook gewoon op je laptop/pc, middels onze servicetool.

Over de app gesproken: het stukje tweestapsverificatie is vooral voor je eigen veiligheid. Je kunt aangeven ‘onthoudt dit apparaat’. Zo hoef je de volgende keer geen sms-code in te vullen. Wat maakt dat jij de app zo vervelend vindt? We nemen feedback van onze klanten heel serieus, dus ik neem jouw ervaringen graag mee naar de juiste collega's!

• Auteur
  • Slimmerik
  • October 27, 2025

NEE: OOK DAT WERKT NIET. Je kunt aangeven ‘onthoudt dit apparaat’. Zo hoef je de volgende keer geen sms-code in te vullen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat gebeurt er bij jou dan als je het aanvinkt? Wordt het de volgende keer opnieuw gevraagd? Heb je misschien ingesteld dat de cookies elke keer verwijderd worden als je de browser sluit? Of gebruik je een incognito browser? In beide gevallen vraagt ‘ie dan steeds opnieuw om sms-verificatie. 

• October 30, 2025

Nee hoor, ik bedoel de wachtwoorden en gebruikersnamen voor de Wifi ...

Als je inlogt op http://192.168.2.254 kun je de naam en wachtwoord van je WiFi netwerk aanpassen. Dat kan gewoon vanaf de pc of laptop. Daar heb je geen app voor nodig.