Skip to main content

Waarom herkend MIJNKPN mijn banknummer niet???? Ik kom erachter omdat ineens kinderslot op zenders zitten van tv. Was nooit voordat er een update kwam. Ik heb daar ook geen pincode voor. Maar om pincode aan te vragen moet ik in MIJNKPN zijn. Maar ook daar kom ik geen steek verder omdat het me laatste 3 cijfers niet herkend. Maar jullie wel maandelijks van die rekening afschrijven. 

Hallo @Wel1982 ,

Bel vandaag even naar 0800-0402. Dat nummer is open tot 17.00 en anders maandag weer vanaf 8.00.

Het forum is minder geschikt voor het wijzigen in de KPN-administratie van het rekeningnummer vanwege uit te voeren veiligheidscontroles. 
 

De telefonische klantenservice kan alles verder voor jou regelen. 


Er moet geen wijziging plaats vinden. Alles klopt maar het systeem van KPN werkt van geen kant. 


Snap ik, maar er moet bij KPN iets aangepast worden. 
 

Bel nu even naar het gratis nummer 0800-0402. Het is op dit tijdstip lekker rustig. Telefonisch ben je dan zo geholpen. 
 

Succes! 👍


Heeft u misschien ook een mobiel abonnement wat van een ander rekeningnummer afgeschreven word? Je moet echt het rekeningnummer van het thuis abonnement hebben.


@Nick83 
Ik ga er vanuit dat de telefonische klantenservice dit heel snel inzichtelijk heeft. 

En dat @Wel1982 het kinderslot eraf kan krijgen via de (nieuwe ) pincode.