Mijn vrouw en ik hebben beide een IPhone. Mijn vrouw had nog geen KPN ID, dus heb ik dat voor haar aangemaakt, dat is gelukt. Ik kreeg de vraag: “Wilt u ontkoppelen?” Daar heb ik ja op gezegd. Nu kan ik op mijn IPhone mijn bel- en MB tegoed zien van mijzelf én van mijn vrouw. Maar als ik inlog op de IPhone van mijn vrouw kan ik haar bel- en MB tegoed niet zien. Hoe kan ik dat oplossen?
Hallo
Dat kan niet op deze manier. Dan moet je haar nummer weer van jouw KPN ID verwijderen en deze dan toevoegen aan haar KPN ID. Je kunt een telefoonnummer maar via één MijnKPN-ID beheren.
Okay,
Hartelijk dank voor je (snelle) reactie! Ik ga het proberen.
Hoi
Nee, helaas niet. Ik heb in de IPhone van mijn vrouw ‘koppelen’ aangeklikt, maar ik zie niet haar verbruik voor bellen en Internet.
Ik kan, op mijn eigen IPhone wél het verbruik zien, van zowel mijzelf als die van mijn vrouw!
Probeer eerst eens het nummer van jouw vrouw te verwijderen uit jouw MijnKPN.
Daarna kun je in MijnKPN van jouw vrouw haar nummer opnieuw koppelen aan haar MijnKPN.
Okay, ga ik doen, hartelijk dank voor je reactie!
Elk abonnement kan maar aan 1 MijnKPN account gekoppeld zijn. Dus als je het abonnement koppelt met het ene account, dan word het losgekoppeld bij het andere.
Als je op beide toestellen het bel en data verbruik wilt zien, dan zal je op beide toestellen hetzelfde MijnKPN account moeten gebruiken.
Okay, duidelijk antwoord, hartelijk dank. Ik zal voor beide toestellen weer hetzelfde KPN account gaan gebruiken! En als dat niet lukt, ga ik wel effe langs bij de KPN winkel!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.