Skip to main content
Beantwoord

Blijft een groene cirkel draaien wanneer ik in MijnKPN app naar Wifi instellingen ga

• April 14, 2026
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Als ik de mijnkpn app open en dan op de wifi instellingen klik gebeurt er niets dus kan ook niets zie er blijft al leen maar een groene sirkel draaien 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rudie12. Welkom op de KPN Community! Vervelend dat je niets te zien krijgt in de MijnKPN app bij de Wifi instellingen. Je klikt dan neem ik aan op ‘Mijn wifinetwerk’? 

Als de groene cirkel maar blijft draaien, dan kan op één of andere manier de verbinding met het modem niet goed tot stand gebracht worden. Het beste wat je dan kunt doen is eens het modem (Experia Box) opnieuw opstarten. Dat wil vaak wel helpen. Ook is het goed om te checken of je wel goed verbonden bent met je hoofd Wifi-netwerk en niet met 5G of een gastennetwerk. Mogen beide tips niet helpen, dan kun je het beste nog even de Experia Box een reset naar de fabrieksinstellingen geven en je mobiel toestel of tablet opnieuw opstarten. 

Laat maar weten of je het op hebt kunnen lossen of dat je nog hulp nodig hebt! 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 16, 2026

Hoi ​@Rudie12. Welkom op de KPN Community! Vervelend dat je niets te zien krijgt in de MijnKPN app bij de Wifi instellingen. Je klikt dan neem ik aan op ‘Mijn wifinetwerk’? 

Als de groene cirkel maar blijft draaien, dan kan op één of andere manier de verbinding met het modem niet goed tot stand gebracht worden. Het beste wat je dan kunt doen is eens het modem (Experia Box) opnieuw opstarten. Dat wil vaak wel helpen. Ook is het goed om te checken of je wel goed verbonden bent met je hoofd Wifi-netwerk en niet met 5G of een gastennetwerk. Mogen beide tips niet helpen, dan kun je het beste nog even de Experia Box een reset naar de fabrieksinstellingen geven en je mobiel toestel of tablet opnieuw opstarten. 

Laat maar weten of je het op hebt kunnen lossen of dat je nog hulp nodig hebt! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2026

Heb de box opnieuw opgestart maar na twee dagen doet de app en dan mijn wifi netwerk het weer niet maakt geen verbinding met het modem ooo de iPhone op niet gestart en de mijn kpn app gedownload mss tyd voor een nieuwe modem

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Je kunt dan het beste een reset doen volgens de instructie die je vindt onder de link in mijn eerste bericht. Dat is wat anders dan alleen het modem herstarten. Mocht je daarna nog steeds problemen hebben, dan raad ik je aan contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen je dan verder. 

Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.