Skip to main content
Antwoord

Buitenlands telefoonnummer als contact telefoonnummer niet toegestaan

• December 23, 2021
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Hoe kan ik in mijn profiel mijn telefoon nummer wijzigen naar +32 (internationaal)

Beste antwoord door Erik van KPN

Goede vraag, @trike. Het is niet mogelijk om bij ons een vast abonnement af te sluiten zonder Nederlands adres. We gaan er daarbij dan ook vanuit dat als je een NL adres hebt, er ook een NL telefoonnummer aanwezig is. En als je bij ons een mobiel abonnement afsluit dan is dat al het NL telefoonnummer. Daarnaast wordt, als we jou willen bereiken op het contacttelefoonnummer, voornamelijk gebruik gemaakt van belsystemen. Deze zijn ingesteld op gebruik in Nederland en voor bellen naar Nederlandse nummers. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2021

Waarom is het niet mogelijk om mijn telefoonnummer te wijzigen in buitenlands abonnement Bijv.: +32?

*Admin: berichten samengevoegd in 1 topic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 25, 2021

Goede vraag, @trike. Het is niet mogelijk om bij ons een vast abonnement af te sluiten zonder Nederlands adres. We gaan er daarbij dan ook vanuit dat als je een NL adres hebt, er ook een NL telefoonnummer aanwezig is. En als je bij ons een mobiel abonnement afsluit dan is dat al het NL telefoonnummer. Daarnaast wordt, als we jou willen bereiken op het contacttelefoonnummer, voornamelijk gebruik gemaakt van belsystemen. Deze zijn ingesteld op gebruik in Nederland en voor bellen naar Nederlandse nummers. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 25, 2021

Tja, KPN is een volledig Nederlands bedrijf die alleen in Nederland levert.

Joke van Deelen
Nieuwkomer

Ik probeer een vast abonnement af te sluiten maar heb momenteel nog een internationaal telefoon nummer. Ik heb een Nederlands adres en verhuis binnenkort van Engeland naar Nederland. Waarom kan dit niet?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 7, 2022

Hallo @Joke van Deelen  het antwoord op die vraag staat hier vlak boven. 

​Het is niet mogelijk om bij ons een vast abonnement af te sluiten zonder Nederlands adres. We gaan er daarbij dan ook vanuit dat als je een NL adres hebt, er ook een NL telefoonnummer aanwezig is.

Daarnaast wordt, als we jou willen bereiken op het contacttelefoonnummer, voornamelijk gebruik gemaakt van belsystemen. Deze zijn ingesteld op gebruik in Nederland en voor bellen naar Nederlandse nummers.