Skip to main content

Hoe kan ik in mijn profiel mijn telefoon nummer wijzigen naar +32 (internationaal)

Waarom is het niet mogelijk om mijn telefoonnummer te wijzigen in buitenlands abonnement Bijv.: +32?

*Admin: berichten samengevoegd in 1 topic


Goede vraag, @trike. Het is niet mogelijk om bij ons een vast abonnement af te sluiten zonder Nederlands adres. We gaan er daarbij dan ook vanuit dat als je een NL adres hebt, er ook een NL telefoonnummer aanwezig is. En als je bij ons een mobiel abonnement afsluit dan is dat al het NL telefoonnummer. Daarnaast wordt, als we jou willen bereiken op het contacttelefoonnummer, voornamelijk gebruik gemaakt van belsystemen. Deze zijn ingesteld op gebruik in Nederland en voor bellen naar Nederlandse nummers. 


Tja, KPN is een volledig Nederlands bedrijf die alleen in Nederland levert.


Ik probeer een vast abonnement af te sluiten maar heb momenteel nog een internationaal telefoon nummer. Ik heb een Nederlands adres en verhuis binnenkort van Engeland naar Nederland. Waarom kan dit niet?

 


Hallo @Joke van Deelen  het antwoord op die vraag staat hier vlak boven. 

​Het is niet mogelijk om bij ons een vast abonnement af te sluiten zonder Nederlands adres. We gaan er daarbij dan ook vanuit dat als je een NL adres hebt, er ook een NL telefoonnummer aanwezig is.

Daarnaast wordt, als we jou willen bereiken op het contacttelefoonnummer, voornamelijk gebruik gemaakt van belsystemen. Deze zijn ingesteld op gebruik in Nederland en voor bellen naar Nederlandse nummers. 

Â