Skip to main content

Check met deze tips of de KPN 2FA SMS geblokkeerd wordt

• August 15, 2025
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11

Na het zien van de vele opmerkingen dat de MFA (2FA) sms berichten vanuit KPN niet binnen komen, kan met de volgende tips geblokkeerde berichten worden gecheckt op Android en Apple toestellen.  

Zoals ​@Katana321  hier heel duidelijk  👌 heeft uitgelegd voor Android> zoek in jouw apps naar de app ‘Berichten'. Deze berichten app kan van Google of Samsung zijn. 

Start de app ‘Berichten'.

Klik rechtsboven op jouw profielfoto en ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.

Staat daar misschien de sms van kpn?

Voor de iPhone >open de berichten app>filters links boven aan tikken>en dan kiezen voor alle berichten of onbekende afzenders of daar KPN tussen staat. 

Check ook in de MijnKPN app of het juiste telefoonnummer is ingevuld en de tweestaps aan staat onder extra veilig inloggen. 
Dit vind je in de MijnKPN app in het overzicht onder profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen 

4 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt voor de tips, ​@Anneke-Anna! Naar aanleiding van deze post hebben we het ook toegevoegd in ons topic: 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 15, 2025

Bedankt voor de tips, ​@Anneke-Anna! Naar aanleiding van deze post hebben we het ook toegevoegd in ons topic: 

Ah, duidelijk, dank je! ​@Denise van KPN 

Moet eerlijk bekennen dat ik het over het hoofd zag met de lappen tekst. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Misschien was ik wat onduidelijk, haha. Ik bedoelde namelijk dat we het topic hebben uitgebreid naar eindelijk van dit topic dat jij gestart bent. Dus jij had het niet gemist hoor, het bestond nog niet. We willen je daarom extra bedanken dat je dit topic gestart bent! Want hierdoor hebben wij ons topic kunnen uitbreiden.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 15, 2025

Misschien was ik wat onduidelijk, haha. Ik bedoelde namelijk dat we het topic hebben uitgebreid naar eindelijk van dit topic dat jij gestart bent. Dus jij had het niet gemist hoor, het bestond nog niet. We willen je daarom extra bedanken dat je dit topic gestart bent! Want hierdoor hebben wij ons topic kunnen uitbreiden.

Oooooh! Nu snap ik ‘m Haha, mooi! Fijn dat ik kon aanvullen 🙏 

(blij dat ik het niet ‘gemist’ had 😅)