Skip to main content

Jullie hebben een actie voor kpn klanten dat die een gratis film van pathé thuis krijgen, daarvoor moet je inloggen in mijnkpn en dan krijg je de code, maar mijn gegevens kunnen niet geladen worden, hoe kan ik dat oplossen? Dat is helaas al een paar dagen zo

Hallo @JorineD ,

Leeg eens de cookies en de browsegeschiedenis. Grote kans dat het daarna wel lukt. 


Nee helaas ook dat al geprobeerd ik krijg in de app alsook in de browser dezelfde foutmelding


Vervelend, mogelijk kunnen ze je morgen vanaf 8.00 telefonisch (0800-0402) een code verstrekken. (Weet ik niet zeker hoor….) 


Bedankt voor het telefoonnummer, als ik verder van niemand nog een mogelijke oplossing hoor, ga ik bellen


Hoi @JorineD, mocht het nog niet gelukt zijn. 

Is er wellicht ook nog een oud abonnement aan jouw KPN ID gekoppeld? Kun je die loskoppelen via de MijnKPN app? Lukt het daarna wel?


Hoi Bart, het enige wat gelukkig wel kan is me in  elk geval weer inloggen in de app en webbrowser dat kon ik niet meer... Ik heb even gekeken, maar waar kan ik zien dat ik een oud abonnement heb? Ik zie alleen het abonnement van KPN wat ik die ik nu heb

 

 

Ik zie bij mijn facturen wel oude facturen bij staan bedoel je dat? Als dat zo is hoe kan ik dat dan loskoppelen? 


Stappen:

  1. Open de app
  2. Log in met het KPN ID, cijfercode of face ID
  3. Selecteer product (Mobiel of Internet) dat ontkoppeld dient te worden
  4. Selecteer "Meer opties bekijken"
  5. Selecteer "Abonnement"
  6. Selecteer onderaan de pagina "Dit abonnement verbergen"
  7. Bevestig de pop-up "Weet je zeker..." met de keuze "Verbergen"

 

Stappen:

  1. Open de app
  2. Log in met het KPN ID, cijfercode of face ID
  3. Selecteer product (Mobiel of Internet) dat ontkoppeld dient te worden
  4. Selecteer "Meer opties bekijken"
  5. Selecteer "Abonnement"
  6. Selecteer onderaan de pagina "Dit abonnement verbergen"
  7. Bevestig de pop-up "Weet je zeker..." met de keuze "Verbergen"

Yessssss het is gelukt, ik heb daarna via de webbrowser mijn vorige account kunnen verwijderen omdat die een nummer had ipv mijn adres, die facturen zie ik ook niet meer en heb een nieuw kpn - thuis account aangemaakt met mijn emailadres en toen kreeg ik alleen de gegevens en facturen van nu te zien, toen de stappen gedaan voor de pathé code en ja hoor ik kreeg hem nu wel.... Bedankt Bart, zonder jouw tip was het niet gelukt


Dat is helemaal top! Heel veel kijkplezier gewenst.