Skip to main content
Beantwoord

Contactmailadres wijzigen van nieuw abonnement op verzoek van KPN

• July 22, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Hoi, ik heb vorige week een nieuw abonnement afgesloten bij jullie met nummerbehoud. Ik heb alleen een typefout in mijn e-mailadres gemaakt. Ik heb een brief gekregen dat ik die moet aanpassen in mijn KPN-account, maar dat lukt niet want daar staat mijn abonnement niet tussen, aangezien die pas ingaat na overzetten van nummer (pas 18 augustus). Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen ? Groetjes Anna

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Annajannetje 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt hiervoor gewoon even de klantenservice van KPN bellen via: 0800-0402

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan jouw mailadres aanpassen in de goede.

Je kunt ook eventueel langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, neem dan wel je geldig legitimatiebewijs mee, want daar wordt om gevraagd.

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Annajannetje 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt hiervoor gewoon even de klantenservice van KPN bellen via: 0800-0402

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan jouw mailadres aanpassen in de goede.

Je kunt ook eventueel langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, neem dan wel je geldig legitimatiebewijs mee, want daar wordt om gevraagd.

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Annajannetje welkom op de KPN Community. Ik sluit mij bij het advies van Michel. Ik denk dat de kortste klap even contact is met de klantenservice. Dan kan er na verificatie het één en ander voor je aangepast worden!

Nogmaals welkom en post bij verdere vragen gerust nog even een bericht!