Skip to main content

Dit is toch waardeloos dat je voor dit probleem naar een kpn winkel moet.

ik zit met hetzelfde probleem.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Harm uit gelderland! Ik ga voor je kijken waarom dit voorkomt. Er zijn inderdaad meer mensen die tegen dit probleem aanlopen. 

Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 


Gedaan


@Harm uit gelderland ik heb je gegevens gezien. Er loopt ondertussen onderzoek. Daar verwacht ik snel reacties op. Zodra die er zijn laat ik het hier weten! 


@Harm uit gelderland excuses dat het wat langer duurt. Het probleem lijkt ingewikkelder te zijn dan eerder verwacht. Wel loopt het onderzoek nog. Zodra er meer nieuws is meld ik het hier. Als er ondertussen dingen zijn die niet lukken omdat je het nummer niet kan koppelen, laat het dan hier weten. 


Hoe kan ik nou zien hoeveel Gb ik nog op de chip heb staan ? 


@Harm uit gelderland het opvragen van je mobiele data doe je hier🙂


Dat is nou net het probleem ik kan wel data overmaken maar niet bekijken hoeveel erop staat.


@Harm uit gelderland de MijnKPN app is gelukkig niet de enige manier. 

Opvragen kan ook door 1244 te bellen. In het menu wordt eerst aangegeven de MijnKPN app te downloaden. Maar door daarna op “1” te drukken krijg je de huidige hoeveelheid data.

Je kan ook “saldo” per sms sturen naar 1244. Dan krijg je een sms met je huidige hoeveelheid data.

Ook staat op de pagina over inzicht informatie hoe je per toestel kan zien hoeveel data je gebruikt hebt.


Deze simkaart zit in m’n 4g router 

moet ik hem dan in een telefoon plaatsen om mijn data te zien ? 


@Harm uit gelderland ik ben bang dat dit dan nodig zal zijn. Tenzij de 4G router de mogelijkheid heeft sms’jes door te sturen of lezen en ontvangen. 


@Harm uit gelderland ik zie in een ander topic dat het ondertussen gelukt is de simkaart te koppelen. Zou je het nog eens willen proberen?


Het is gelukt probleem opgelost bedankt