Skip to main content
Vraag

De MijnKPN app maakt geen verbinding op Samsung Note 8

• January 27, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

mijnkpn app geeft geen internet. Heb een samsung note8 uit. Met Mcaffee Antivirus en Anti Malware Bytes erop en actief. 

De mijnkpn-app maakt geen verbinding, zowel met Wifi over verschillende Wifi-netwerken alsook via met Wifi uitgeschakeld. Diverse malen gedeinstalleerd en weer geinstalleerd zonder success.

Ook verwijderen van Mcaffee en Anti Malware Bytes  helpt niet. Ook diverse settings uitzetten en disablen ed idem dito. De thuisapp doet het wel

Kortom hoe lossen we dit op. Contact gehad met de kpn-klantenservice gaf ook geen soulaas

Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@PeterV999. Welkom op de community! Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt met je bericht. Zou je kunnen uitleggen wat er niet lukt? Heb je wel internet op je Samsung Note8, bijvoorbeeld via je mobiele data of WiFi, behalve voor de MijnKPN-app? Dat kan ons helpen om het probleem beter te begrijpen en een oplossing te vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2025

Goedendag,

Ik heb wel degelijk internet zowel via Mobiele data alsook over verschillende Wifi netwerken op mijn Samsung Note8, Echter de Mijnkpn app geeft ‘Geen Internet’, verbindt met Wifi of Mobiele data.

Het is en blijft vreemd want het heeft ooit gewerkt.

Ben bezig over te gaan van Kpn-Internet over koper naar Kpn internet over glasvezel. NT_kastje reeds aangesloten, echter de glasverzel is nog niet actief

Alvast bedankt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@PeterV999 Dat is inderdaad vreemd. Heb je de mogelijkheid om het op een ander apparaat te proberen?