Skip to main content
Vraag

De MijnKPN app toont 2 producten bij Mijn wifinetwerk, waarom is dit?

• June 21, 2026
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds enige tijd toont de app 2 producten, waar je 1 moet selecteren om verder te gaan bij Mijn wifinetwerk: 1 is een nummer (3000xxxxxx) en 2 is mijn woonadres. Waarom is dit? Er lijkt geen verschil te zijn in de werking van de app.

5 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Feantje, welkom bij de commuity! Dat klinkt inderdaad een beetje vreemd, zeker als je maar één abonnement hebt lopen.

Als je beide opties selecteert, kom je dan uit op dezelfde gegevens en hetzelfde product? Of zie je bij één van de twee iets anders staan?

Ik kijk dan graag verder met je mee! 😊

• Auteur
  • Topper
  • June 28, 2026

Ik heb 2 opties waar ik 1 moet selecteren, 2 kan niet, en pak die met huidige adres (niet 3000xxxxxx). 

Niets selecteren kan niet want dan licht de login button niet op.

Alsof het vorige abo nog ‘actief’ in systeem staat.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Feantje, dank voor je terugkoppeling! Dat is inderdaad wel vreemd, zeker als dit pas sinds kort speelt.

Zou je eens kunnen proberen om de app volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt.

Als het daarna nog steeds zo is, zou je dan je postcode, huisnummer en geboortedatum aan je community-profiel willen toevoegen? Dan kijk ik graag met je mee wat er aan de hand is. 😊

• Auteur
  • Topper
  • June 29, 2026

Heb ik al gedaan ihkv een ander probleem met ouderinstellingen, maar geen effect.

Profiel bijgewerkt.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Feantje, dank je wel! Ik heb inmiddels even met je meegekeken en ik zie inderdaad waardoor dit komt.

Op de klantenkaart staan nog meerdere (oude) abonnementsnummers vermeld. Hoewel deze abonnementen zijn opgezegd, worden ze daar nog wel weergegeven. Daardoor zie je in de MijnKPN-app ook meerdere producten om uit te kiezen. Om dit te laten corrigeren kun je het beste een belafspraak maken met onze klantenservice. Zij kunnen proberen de oude abonnementsnummers uit de administratie te verwijderen, zodat dit ook in de MijnKPN-app weer correct wordt weergegeven.

Laat je weten of het daarna is opgelost? 😊