Skip to main content
Beantwoord

Digitenne staat als Internet bij mijn Persoons- en betaal­gegevens in MijnKPN

• 24 februari 2025
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Goedemiddag,

Ik was vandaag bezig om me aan te melden voor een pilot en daarvoor heb je dan een klantnummer nodig. Dit is voor de internet verbinding die ik heb en dus ben ik op zoek gegaan naar het klantnummer.

Dit vind je dan onder "Persoons- en betaal­gegevens” en mijn verbazing is groot dat ik 2x iets zie staan met Internet. Echter is er eentje van mijn Digitenne aansluiting en de andere mijn daadwerkelijke Internet+ TV + Vast bellen.

Zowel in de KPN App als op de website kom ik hetzelfde tegen. Geen idee of dit alleen bij mij is of ook bij anderen.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@MandersOnline, ik snap inderdaad dat 't er wat gek uit ziet.

Ik kan het wel vrij gemakkelijk uitleggen. Thuis abonnementen zijn meestal in de basis een abonnement met internet, vandaar het kopje. Een Digitenne abonnement is ook een Thuis abonnement, maar valt nooit ‘in’ een abonnement met internet en KPN TV. Het is dus een los, extra abonnement (of aanvulling) bij jouw Thuis abonnement, en staat daarom apart onder het kopje ‘Internet’, maar misschien zou een kopje ‘Thuis’ beter passend zijn.

Ik neem je signaal in elk geval mee. Ik kan geen toezeggingen doen over of en hoe snel het aangepast wordt, maar dan weet je ervan. 

Bekijk origineel

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36558 reacties
  • 24 februari 2025

Hallo ​@MandersOnline ,

Betaal je 18,00 per maand voor Digitenne of betaal je 5,00 per maand voor Digitenne? 

Dat laatste (5,00) zou het moeten zijn. Want Digitenne kost voor klanten die internet en KPN TV hebben 5,00 per maand. Als je toch 18,00 betaalt, dam adviseer ik jou om te bellen met de klantenservice om jou twee abonnementen te laten koppelen (samenvoegen). Dat scheelt dan maar liefst 13, 00 per maand.

Dat koppelen kan alleen de klantenservice voor jou (laten) regelen. Daarvoor kun je het beste telefonisch contact opnemen. Maak eenvoudig online een belafspraak

Betaal je wel 5,00 per maand, dan is er geen man overboord. Maar dan kun je nog steeds jouw abonnement laten koppelen bij de klantenservice. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 301 reacties
  • 24 februari 2025

Ik betaal zelfs 0,00 elke maand. dat is een overblijfsel van mijn Telfort abonnement, maar ik geef aan dat het een beetje vreemd staat in de Mijn KPN omgeving.

De rode pijl staat bij Digitenne

Ik heb overigens bij dat account ook wel de optie om e-mail adressen toe te voegen, dus misschien daarom dat het internet is, nou heb ik geen behoefte aan extra mailboxen, daarvoor heb ik een hosting van een aantal websites voor die ik daarvoor gebruik.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36558 reacties
  • 24 februari 2025

Oh ​@MandersOnline ,

Dan zou ik verder maar niet erover bellen. Voor je het weet, wordt het ineens een betaald abonnement. Maar het is nu wel verklaard waar dit gratis abonnement vandaan komt. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 301 reacties
  • 24 februari 2025

Nee ik zou het niet fijn vinden als ze er aan zitten te knoeien dat ik dan 5 euro per maand moet betalen, dat vind ik eeuwig zonde van het geld.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@MandersOnline, ik snap inderdaad dat 't er wat gek uit ziet.

Ik kan het wel vrij gemakkelijk uitleggen. Thuis abonnementen zijn meestal in de basis een abonnement met internet, vandaar het kopje. Een Digitenne abonnement is ook een Thuis abonnement, maar valt nooit ‘in’ een abonnement met internet en KPN TV. Het is dus een los, extra abonnement (of aanvulling) bij jouw Thuis abonnement, en staat daarom apart onder het kopje ‘Internet’, maar misschien zou een kopje ‘Thuis’ beter passend zijn.

Ik neem je signaal in elk geval mee. Ik kan geen toezeggingen doen over of en hoe snel het aangepast wordt, maar dan weet je ervan. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 301 reacties
  • 27 februari 2025

Bedankt Alexandra!

Ik zie wel of en wanneer het eventueel veranderd is.👍🏻

Dank voor het doorgeven en de duidelijke uitleg.

Reageer