Skip to main content
Antwoord

E-mail gewijzigd, maar e-mails worden naar oude email gestuurd

• September 1, 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Beste lezer, 

Een tijd geleden heb ik mijn e-mail adres gewijzigd waar de facturen & herinneringen naar gestuurd moesten worden. Omdat dit een oud werk adres was heb ik het gewijzigd naar mijn nieuwe mail adres. 

Nu heb ik een telefoontje gekregen vanuit mijn vorige werkgever dart de e-mail zijn verstuurd naar mijn oude e-mail adres : wijzigingen, herinneringen & aanmaningen. 

Dit is zonder mijn weten gebeurd.. beetje vervelend. kunnen jullie dit aanpassen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Thom Bijgaart. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog mail ontvangt op het ‘oude’ e-mailadres. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie jou verder te helpen hierin. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2021

Hoi @Thom Bijgaart. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog mail ontvangt op het ‘oude’ e-mailadres. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie jou verder te helpen hierin. :blush: