in mijn kpn account staat mijn juiste e-mailadres. Bij verlengen krijg ik een brief waarin een waarschuwing over mijn oude e-mail adres staat.
Ook het klantnummer wijkt af van wat ik in mijnkpn zie.
Kan sat opgelost worden?
Met vriendelijke groeten Han Leentvaar
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi ​@hleen . Daar kun je het beste even een terugbel afspraak voor maken. Hier op het forum pakken we geen individuele cases op. De nadruk ligt hier op klant helpt klant en de kleine groep moderators springt her en der bij.
Een telefonische collega zou dit - na verificatie - voor jou moeten kunnen aanpassen:
Hoi ​@hleen . Daar kun je het beste even een terugbel afspraak voor maken. Hier op het forum pakken we geen individuele cases op. De nadruk ligt hier op klant helpt klant en de kleine groep moderators springt her en der bij.
Een telefonische collega zou dit - na verificatie - voor jou moeten kunnen aanpassen:
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.