Skip to main content
Antwoord

E-mailadres meenemen naar nieuw abonnement

• June 10, 2021
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Goede morgen,

Ik ben sinds 1 april verhuisd en de nieuwe bewoners hebben mijn abonnement overgenomen.

Ik heb op mijn nieuw adres een nieuw abonnement afgesloten,ik wil graag de e-mailadressen van het oude abonnement behouden,is dit mogelijk?

Beste antwoord door Anonymous

Goede morgen,

Ik ben sinds 1 april verhuisd en de nieuwe bewoners hebben mijn abonnement overgenomen.

Ik heb op mijn nieuw adres een nieuw abonnement afgesloten,ik wil graag de e-mailadressen van het oude abonnement behouden,is dit mogelijk?

Hallo @Petra.pf , even met 0800 0402 bellen en vragen om je ail-accounts over te zetten naar je nieuwe abo.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • June 10, 2021

Goede morgen,

Hallo @Petra.pf , even met 0800 0402 bellen en vragen om je ail-accounts over te zetten naar je nieuwe abo.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2021

bedankt voor de informatie @JanDÂ