Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd. Kan een KPN-medewerker dit ook voor mij oplossen?
Bij voorbaat dank!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd. Kan een KPN-medewerker dit ook voor mij oplossen?
Bij voorbaat dank!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Hoi
Ik wil graag met je meekijken, dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil jij de volgende gegevens invullen in jouw profiel?
Beste
Ja, dat is goed begrepen. Ik heb de gevraagde data ingevuld en ben benieuwd of je nu kunt meekijken en e.e.a. aan kan passen.
Mvrgr
Ik zie dat de facturen van Internet en TV naar een ander e-mailadres gaan: dat e-mailadres heb ik bij deze aangepast naar jouw contact e-mailadres (het e-mailadres waar je ook het forum account op geregistreerd hebt). Ik verwacht dat binnen maximaal 2 facturen, de wijziging van kracht zal zijn. Is dat niet zo, trek dan hier weer aan de bel!
Hoi
Ik zie nu dat het e-mailadres is aangepast maar er een verkeerd telefoonnummer staat..
Heel graag het nummer ********** verwijderen (dit is van mijn ex); en vervangen voor mijn nummer (**********). Hartelijk dank!
E-mailadres | |
Contactnummer |
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Het contact telefoonnummer zal ik dan ook voor je wijzigen. Je gegevens heb ik in je bericht verwijderd: ze stonden openbaar, dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.