Skip to main content

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd. Kan een KPN-medewerker dit ook voor mij oplossen?

Bij voorbaat dank!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @IvZon! Begrijp ik goed dat jouw contact e-mailadres bij ons aangepast moet worden?

Ik wil graag met je meekijken, dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil jij de volgende gegevens invullen in jouw profiel?

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Noteer je daar ook wat het nieuwe e-mailadres wordt? Graag hier een seintje als jij de benodigde gegevens ingevuld hebt: alvast bedankt!

Beste @Shyrin_ ,

Ja, dat is goed begrepen. Ik heb de gevraagde data ingevuld en ben benieuwd of je nu kunt meekijken en e.e.a. aan kan passen.

Mvrgr


Ik zie dat de facturen van Internet en TV naar een ander e-mailadres gaan: dat e-mailadres heb ik bij deze aangepast naar jouw contact e-mailadres (het e-mailadres waar je ook het forum account op geregistreerd hebt). Ik verwacht dat binnen maximaal 2 facturen, de wijziging van kracht zal zijn. Is dat niet zo, trek dan hier weer aan de bel!


Hoi @Shyrin_ ,

Ik zie nu dat het e-mailadres is aangepast maar er een verkeerd telefoonnummer staat..

Heel graag het nummer ********** verwijderen (dit is van mijn ex); en vervangen voor mijn nummer (**********). Hartelijk dank!

 

E-mailadres  
Contactnummer  

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Het contact telefoonnummer zal ik dan ook voor je wijzigen. Je gegevens heb ik in je bericht verwijderd: ze stonden openbaar, dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling :wink:.