Skip to main content
Antwoord

E-mailadres wijzigen in MijnKPN gaat maar gedeeltelijk, oude e-mailadres blijft staan

• August 7, 2022
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hallo moderatoren,

Ik heb gemerkt dat een e-mailadres slechts gedeeltelijk kan worden gewijzigd in MijnKPN.

Als je het e-mailadres wijzigt in Profiel (bij Inloggegevens) wordt het e-mailadres wel aangepast bij de inloggegevens en in de Privacyinstellingen bij het KPN ID, maar niet in het blok met adres en klantnummer. Daar blijft het oude e-mailadres staan. Dat heeft tot gevolg dat communicatie vanuit KPN (factuur, nieuwsbrieven e.d.) naar dat oude e-mailadres worden gestuurd.

Het nieuwe e-mailadres werkt dan alleen bij het inloggen met KPN ID en voor dit forum.

Wellicht dat jullie dit kunnen verhelpen, zodat een wijziging van het e-mailadres ook meteen goed gebeurd?

Piet.

Beste antwoord door Piet van der Vooren

Ik zag in MijnKPN dat alles nu goed vermeld staat. Dus dat kan niet meer misgaan! 😉
Mocht er toch nog een probleem zijn, dan meld ik me hier weer.

Piet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik zag in MijnKPN dat alles nu goed vermeld staat. Dus dat kan niet meer misgaan! 😉

Piet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 14, 2022

Piet.

Fijn om te lezen @P.J.M. van der Vooren en dank voor het melden :)
En zeker, mocht er toch nog een probleem zijn dan horen we dat natuurlijk graag!