Skip to main content

volgens de helpdesk ben ik dan gehackt en moet mijn KPN dubbel laten verifieeren

En moet ik in mijn KPN het e-mail adres aanpassen.

 

Gisteren is telefonisch het e-mail adres zgn. goed gezet.

Vandaag kwan toch weer een mail op het verkeerde adres binnen.

vandaag mijn KPN gechekt, maar het juiste e-mail adres staat gewoon in mijn KPN.

Dubbele verificatie aangezet, maar dat ik gehackt zou zijn geloof ik absoluut niet.

de fout zit overduidelijk, volgens mij dus bij KPN en niet bij mij.

aan de telefoon geen enkele verontschuldiging, behalve dan dat het jammer is dat dit gebeurt :-(

 

de telefonische helpdesk gooit me er direct uit als ik deze vraag stel en moet onder werktijd terug bellen, jammergenoeg ben ik dan dus aan het werk.

service is weer eens belabberd.

Ik hoop wel dat dit nu opgelost gaat worden.

 

 

@ontevreden klant 200000 Welkom op het forum. 

Allereerst ben ik het met je eens dat je zeer waarschijnlijk niet bent gehackt. 

Meer waarschijnlijk is dat er administratief iets niet helemaal goed staat. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegeven er bij pakken en uitzoeken of ik kan vinden wat hier mis gaat! 

 

 


Forum profiel ingevuld.

heel veel zaken in het profiel zijn niet relevant of volstrekt prive :-(


ook erg jammer dat dit via dit forum moet en niet gewoon wordt uitgezocht als ik hier de helpdesk naar vraag. 

de dienstverlening op dat punt is echt erg slecht


@ontevreden klant 200000 Dat klopt, en dat een aantal zaken privé zijn klopt ook. Dat is precies de bedoeling, zodat wij je klantgegevens er bij kunnen pakken wanneer nodig, De gegevens die je invult in je forumprofiel zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. 

Het in je profiel ingevuld e-mailadres is ook het e-mailadres waar de communicatie vanuit KPN naartoe moet, klopt dat? 

Dit e-mailadres zie ik namelijk nu ook overal terug in onze systemen. Ging de mail die je nog op het "oude" e-mailadres hebt ontvangen over het wijzigen van de gegevens? 


de e-mail ging naar het e-mail adres van mijn dochter, waarvoor ik toe zij nog minderjarig was een telefoon abonnement had afgesloten.

ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat dit gebeurt, toch echt een zwakheid in jullie systemen.

dit wordt dan weer makkelijk afgedaan met “u zult wel gehackt zijn”

 

de mail ging over TV kastjes dit ik twee of drie maanden geleden heb “gekregen” en daarna kwam nog een tevredenheidsonderzoek over de helpdesk ook op haar e-mail adres.

tijdens het contact met de helpdesk, toen, stond ook gewoon mijn e-mail adres is het systeem.

 

wat uiteindelijk de hele "grap”is dat ik geen enkel excuus of verontschuldiging heb ontvangen van KPN, alleen Lijkt het erop dat uitvluchten en schuld verschuiven wordt toegepast. niet erg klantvriendelijk.