Skip to main content

Ik wil graag dat u het alsnog verwijderd, want ik kan nu nog steeds niet in mijn KPN ID. Dit, omdat mijn oude account hier nog aan gekoppeld staat. Kunt u het verwijderen? En hoe kan ik in mijn KPN ID komen?

Hoi @Jamy-Lee. Je hebt een aantal maanden geleden gevraagd om jouw KPN ID te verwijderen. Dit is inmiddels al gebeurd. Je kan op deze pagina een KPN ID aanmaken en daarna jouw diensten daaraan koppelen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Het probleem is dat ik geen KPN ID kan aanmaken. Zie onderstaande melding, ik heb het via de laptop en via de telefoon geprobeerd. Ook al contact via de chat gehad (de collega was super rude en hielp me niet) en nu bel ik naar KPN.

 


Wat vreemd dat het niet lukt om een KPN ID aan te maken. Ik hoor graag of onze klantenservice het wel lukt.


Kun jij dit niet oplossen voor me? Dat hoopte ik eigenlijk 😢


Welke internetbrowser gebruik je hiervoor? Zou je eens willen proberen om een KPN ID aan te maken op een laptop of PC in verschillende internetbrowsers? Wil je een KPN ID aanmaken met hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt op het KPN Forum?


Ja klopt! Ik heb dat ook al geprobeerd. Ik heb net gebeld met KPN en zij hebben het doorgestuurd naar de afdeling die erover gaat. Super bedankt ieder geval!


Goed om te lezen dat mijn collega het inmiddels al heeft doorgezet. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik het graag van je!