Skip to main content

Waarom moet ik elke keer na het inloggen opnieuw mijn producten koppelen; waarom wordt dit niet onthouden? Heb ik gekoppeld in de app, moet ik opnieuw koppelen online in MijnKPN. Heb ik dat gedaan, moet ik ook weer opnieuw koppelen in de app. Zo blijf ik bezig.

Hallo @mrkt ,

Gebruik je in beide systemen wel hetzelfde KPN-ID? 

Want anders blijf je inderdaad bezig. Je kunt jouw producten namelijk maar aan één KPN -ID koppelen. 


Goedemiddag @mrkt, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het enige wat ik me kan bedenken is dat je inderdaad gebruik maakt van twee verschillende KPN ID's met verschillende inlog (in ieder geval een ander e-mailadres). Zoals Noordzee hierboven aangeeft, je kan jouw product maar aan één KPN ID / MijnKPN omgeving koppelen. Gaat dit om een mobiel abonnement of vaste diensten? Ik kan me bij vaste diensten namelijk inbeelden bij een groter huishouden dat misschien iemand anders dit inzicht ook wil of de optie om te kunnen wijzigen. Misschien kan je dat ook nog even nagaan. Want een product wordt niet zomaar ontkoppeld..


@mrkt ik heb helaas niks meer van je gehoord. Ben je er inmiddels achter wat de oorzaak is of kan ik hier nog bij helpen?


Hallo, ja nu werkt het. Het zal inderdaad te maken hebben gehad met verschillende accounts. Volgende vraag: ik wil MB's delen maar dat lukt niet. Ik heb me aangemeld maar als ik dan bij het scherm kom waar ik het 06 nummer kan selecteren kom ik weer terug in het beginscherm van MB's delen. Wat is hier de oplossing voor?


Hoi @mrkt, ik neem het even over van Susan. Gaat het om KPN nummers of Telfort nummers? Telfort nummers kunnen namelijk geen MB's delen/krijgen.
Als het om een KPN nummer gaat, krijg je ook iets van een foutcode of iets in die richting?


Hallo Thomas, 1 nummer was Telfort maar is nu KPN. Het anders nummer is altijd KPN geweest. Ik krijg geen foutmelding maar zit in een loop en kom steeds weer terug bij het beginscherm van Mb's delen


Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Gedaan

 


Bedankt voor je gegevens! Ik zie maar 1 KPN abonnement op dit adres staan en dat is niet het nummer dat je ingevuld hebt op je profiel. 
Hiermee kun je dus geen MB's delen!


Vreemd. Tellen voormalige Telfort abonnementen dan niet mee als KPN of zo? In MIjnKPN zie ik beide abo's wel namelijk


Nee helaas! De Telfort abonnementen zijn overgegaan met de Telfort voorwaarden. Mb's delen kon toen niet en kan nu nog steeds niet. De bundels zijn daarentegen wel 3 maanden geldig in plaats van 1 maand zoals bij KPN.


Ok, dat verklaart het. Wel slecht dat dit niet wordt gecommuniceerd bij Mb's delen. Ik heb juist de abo's gezamenlijk aangemeld om van Mb delen gebruik te kunnen maken. Dat heb ik dus voor niets gedaan. Maar kun jij niets aan doen, bedankt voor het uitzoeken in ieder geval