Skip to main content

Hallo, ik zit, namens mijn schoonvader, in een diep “gevecht” i.v.m. het verhuizen van een bestaand KPN abonnement naar Ziggo en wat, binnen de 2 weken bedenktijd, weer terug moet gaan naar KPN. Telefonisch kom ik er met beide partijen niet uit omdat zowel bij Ziggo als KPN steeds, of de lijn wordt onderbroken, terwijl ik in de wacht sta, en men het fatsoen niet heeft om terug te bellen, of omdat men gewoon maar wat zegt omdat men niet weet hoe te handelen in deze situatie. Ik zou graag in contact komen met iemand die wel weet hoe ik een abonnement omzetting van KPN naar Ziggo incl. nummer portal weer terug kan draaien zodat het oude telefoon nummer gewoon weer actief wordt bij KPN.

bvd,

Joost

Hi Ton, welkom hier. 

Ik denk graag mee. De vraag is of het abonnement bij KPN al is opgezegd of niet. Wanneer dit al opgezegd is zal er een nieuwe aanvraag worden gedaan. Daarnaast is het ook belangrijk dat je niet al binnen het jaarcontract zit bij Ziggo, in dit geval je schoonvader. Anders krijg je namelijk een boete als je wilt opzeggen. Het opnieuw aansluiten bij ons moet geen probleem zijn. 


@ton.kraneveld, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.