Skip to main content

Wij hebben 2 KPN klantnummers 1 voor de glasvezelinternet diensten zoals TV en internet en 1 voor een “oud” e-mail adres waar alles aan gekoppeld is. Hiervoor heb ik ook 2 klantnummers maar alleen het KPN ID voor de glasvezel is voor mij te benaderen.

Dit laatste e-mail adres zou over 4 weken geblokkerd gaan worden als we deze niet activeren. Maar dat activeren gaat niet omdat het mailadres waar deze aan gekoppeld is gebruikt wordt voor het inloggen bij het glasvezel klantnummer?!

Hoe kan dit worden gekoppeld/opgelost.

Het beste is om het oude e-mail adres als een extra e-mail account te koppelen aan het glasvezel abonnement. 

Even geduld. Een KPN medewerker reageert hier binnen enkele dagen. Die kan hele zaakje samenvoegen. 


Hoi @LSB68, welkom op ons forum! Ik zie dat je hierover vanochtend contact gehad hebt met een collega bij 0800-0402.
De accounts zijn inmiddels dan ook samengevoegd!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Ja, inderdaad is dit zo gekoppeld dat ik kan inzien. Maar het huisadres waarop de nu toegevoegde KPN klantnummer stond is ons oude adres. Wij hadden daar 2 abonnementen en er is er 1 meeverhuisd. Dit heb ik in het telefoongesprek aangegeven omdat dat niet door de gebruiker zelf gewijzigd kan worden. Kan dit worden aangepast?


Ah dat is niet handig inderdaad. Om de mailadressen over te zetten naar een ander abonnement kun je het beste toch weer even met ons bellen