Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil een e-mailadres toevoegen. Ik kies producten > Informatie en instellingen. Als ik dan op e-mailadres toevoegen of e-mailadres wijzigen klik, moet ik opnieuw inloggen. Als ik dat doe krijg ik “Onbekende fout” of “koppel eerst uw internet aan uw KPN ID”.

Voorheen hoefde je hier nooit opnieuw in te loggen. Ook staat niet in de informatie van KPN dat je eerst opnieuw moet inloggen. Is er sprake van een storing?

Mijn internet is volgens mij al gekoppeld. Thuis en Mobiel zijn gekoppeld. Bij producten staat geen optie om internet te koppelen.

Hoi @Windhoek en welkom op het forum! Gek dat die melding steeds in beeld komt. 😕 Dat zou niet moeten gebeuren als Thuis gewoon aan dit account is gekoppeld. Is dit via de MijnKPN app of via de webbrowser? Indien het via de webbrowser is, zou je dan eens een andere webbrowser willen proberen? Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 


Hoi @Sanne_M , bedankt voor je reactie. Gebruik van de Mijnkpn app of browser (Chrome) maakte niet uit; resultaat was hetzelfde: "Onbekende fout". Inmiddels is de melding verdwenen en heb ik een extra e-mailadres aan kunnen maken. Geen idee dus wat het probleem is geweest.


Fijn dat het inmiddels toch gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen! 


Reageer