Hoi, ik heb een tijdje terug de login van MijnKPN veranderd maar nu krijg ik nog steeds emails van facturen, productwijzigingen om mijn registratiemail,
Zou dit veranderd kunnen worden
MVG
Hoi, ik heb een tijdje terug de login van MijnKPN veranderd maar nu krijg ik nog steeds emails van facturen, productwijzigingen om mijn registratiemail,
Zou dit veranderd kunnen worden
MVG
Piet.
Piet.
Dat is allemaal veranderd, er zijn meerdere topics over dat service mails vaak nog op de registratie mail binnen komt
Ha
HaÂ
Dat klopt, gisteren ook een wijziging aangebracht en een deel van de e-mails kwam aan op mijn outlook en een deel Gmail
Mijn systeem werkt inmiddels weer: daar staat nog je oude e-mailadres. Ik zie dat je vanmiddag een mail van ons hebt gekregen waar ook nog jouw oude e-mailadres in staat. Kan je nog eens kijken in MijnKPN of je daar je e-mailadres kunt aanpassen? Het zou kunnen dat het een dag of twee duurt voordat het aan onze kant ook veranderd is, dat weet ik niet helemaal zeker.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.