Skip to main content

Hoi, ik heb een tijdje terug de login van MijnKPN veranderd maar nu krijg ik nog steeds emails van facturen, productwijzigingen om mijn registratiemail,

Zou dit veranderd kunnen worden

MVG

@chrizs Je kunt het e-mailadres zelf aanpassen in je profiel in Mijn KPN.

Piet.


@chrizs Je kunt het e-mailadres zelf aanpassen in je profiel in Mijn KPN.

Piet.

Dat is allemaal veranderd, er zijn meerdere topics over dat service mails vaak nog op de registratie mail binnen komt


Ha @chrizs, balen! Het juiste e-mailadres is het gmail adres waar je je forumprofiel op hebt lopen? Ik kan het momenteel niet nakijken, vanwege een systeemstoring, maar ik heb je topic nu in beheer en zal er in de loop van deze week naar kijken en hou je op de hoogte!


Ha @chrizs, balen! Het juiste e-mailadres is het gmail adres waar je je forumprofiel op hebt lopen? Ik kan het momenteel niet nakijken, vanwege een systeemstoring, maar ik heb je topic nu in beheer en zal er in de loop van deze week naar kijken en hou je op de hoogte!

Dat klopt, gisteren ook een wijziging aangebracht en een deel van de e-mails kwam aan op mijn outlook en een deel Gmail


Mijn systeem werkt inmiddels weer: daar staat nog je oude e-mailadres. Ik zie dat je vanmiddag een mail van ons hebt gekregen waar ook nog jouw oude e-mailadres in staat. Kan je nog eens kijken in MijnKPN of je daar je e-mailadres kunt aanpassen? Het zou kunnen dat het een dag of twee duurt voordat het aan onze kant ook veranderd is, dat weet ik niet helemaal zeker.Â