Skip to main content

Entertainment aanpassen wil niet lukken, word direct uitgelogd. Cache en Cookies verwijderd, zoals ook een andere browser geprobeerd maar wil helaas ook niet helpen.

Is er een MijnKPN storing ?

Hallo @shoutje ,

Er is geen storing bekend, want dan zouden hier veel meer meldingen over verschijnen.

Heb je al de MijnKPN-app geprobeerd? 

En anders kun je morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402.

Of je loopt een KPN-winkel binnen. 


Bedankt, zal morgen wel eens bellen want ook met de MijnKPN app wordt ik constant uitgelogd als ik in het menu entertainment kies.


@Noordzee Vandaag gebeld en een vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn kon me vertellen dat ik het ook via het menu van de KPN TVbox een entertainmentpakket kon verwijderen, dus ik kon even vooruit.

Echter… een ander pakket activeren gaat dan weer niet via de TVbox en waarom ik nu steeds opnieuw uitgelogd word in de App of via MijnKPN blijft een raadsel en wist de klantenservice ook geen raad mee. 

Dus, als er iemand van KPN meeleest en wat tijd over heeft en er misschien even kan induiken - graag !


Hoi @shoutje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het maar niet lukt om een entertainment pakket te verwijderen uit jouw abonnement. Wat zou je graag willen wijzigen? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik een poging doen om dit aan te passen. 


@Vikash bedankt maar inmiddels heb ik opnieuw telefonisch contact gehad met de klantenservice, waar de fout ook lag, alleen nu iemand gesproken die het probleem al snel gezien had.  Â