Skip to main content

Via de website (verschillende browsers, apparaten en locaties) en de mijnkpn app is het niet mogelijk om entertainment toe te voegen. Op alle manieren blijft in de site de bestelknopjes 'hangen’ zoals hieronder. Het is dan ook niet mogelijk om entertainment toe te voegen. 

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

 

 

Bij mijn vorige mobiele abonnement had ik Spotify aan staan. Bij het vernieuwen van mijn abonnement is dit uitgeschakeld en dit wil ik graag weer aan zetten. Nou heb ik dit al meerdere malen geprobeerd, vanuit de app en via de website etc. Overal blijft de pagina in een soort laad modus staan (zie screenshot). Is dit een storing die al te lang duurt of waarom gebeurd dit?

https://www.kpn.com/shop/entertainment?referral=mkweb

Zo blijft de pagina eindeloos staan.

 


Hoi @bleeuwen en @Luuk Gerritsen, welkom op het forum! Omdat jullie beiden in korte tijd aangeven dat dit niet lukt heb ik jullie berichten even samengevoegd in één topic. Als ik zelf check, dan werkt het bij mij wel. Dus ik kan niet direct zeggen dat er algemeen iets kapot is. Zouden jullie beiden je forumprofiel willen invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kan ik wat dingen nakijken, en een melding maken als het inderdaad een storing is of lijkt te zijn.


Hey @Erik_ 

Ik heb mijn gegevens zojuist ingevuld! Ik had eerst al even gezocht in het forum maar had nog niks gevonden. Het bericht van @bleeuwen is idd exact de situatie die ik ook ervaar. 

Alvast bedankt voor de hulp!


@Erik_ ik heb ook gegevens ingevuld, mocht je meer nodig hebben laat het dan even weten in een PM. Overigens speelt mijn probleem al langer.


Dank @bleeuwen en @Luuk Gerritsen. Dan zal ik dit gaan melden als een vermoedelijke storing. Kunnen jullie aangeven hoe lang dit al speelt?


@Remco_  al zeker 2 weken. Sinds de vernieuwing van mijn abonnement probeer ik dit maar lukt het niet.


@Remco_  al zeker 2 weken. Sinds de vernieuwing van mijn abonnement probeer ik dit maar lukt het niet.

 

 

Edit: We krijgen geen andere signalen, ook niet via andere kanalen, binnen over de problemen die jullie beschrijven. Ik heb dit wel in de organisatie doorgezet als een vermoedelijke storing. Mochten jullie op korte termijn alsnog een bestelling willen plaatsen dan adviseer ik om even te bellen met 0800-0402.


Bij mij hetzelfde probleem. Ook abbo verlengd, maar spotify vergeten. Duurt gelukkig nog even voordat spotify dit zelf verwerkt. Hopelijk is oor die tijd het probleem opgelost


@MSQH Dezelfde problemen dus? Je krijgt de optie wel te zien maar hij blijft dan hangen als je hem selecteert? Of blijft de hele pagina blanco?


 


@Remco_  het probleem is idd exact hetzelfde als bij @MSQH 


We hebben ondertussen verder gekeken, en wat ik zie als ik zelf kijk is het volgende:

  • Als ik probeer entertainment toe te voegen aan mijn vaste abonnement, dan werkt alles zoals zou moeten en kan ik de bestelling helemaal doen
  • Als ik probeer entertainment toe te voegen aan mijn mobiele abonnement, dan zie ik ook de eeuwig ladende pagina.

 

Dus, de vervolgvraag is dan ook @Luuk Gerritsen, @MSQH, @bleeuwen, proberen jullie entertainment toe te voegen aan een mobiel abonnement of aan een vast abonnement? 


Op dit moment aan mijn mobiele abonnement, mijn vaste abonnement is nog niet actief! @Erik_ 


Bij mij is het een mobiel abbo


Overigens werkt het bij mijn vrouw wel, waarbij het ook gaat over een mobiel abonnement…


Super dank voor de reacties, heel nuttig. Heb dit intern doorgegeven. Hopelijk kunnen we uitvogelen wat hier speelt en dit oplossen. We komen er hier op terug zodra we meer weten.


Ik probeer wat toe te voegen aan een vast abonnement. Het probleem speelt al enkele maanden bij me, afgelopen juli was het ook al.


Hmm.. dat is dan echt al wel een poosje! Heb jij wellicht een tweede vaste abonnement onder je KPN ID staan? 


Nee ik heb maar 1 abonnement


Ik probeer wat toe te voegen aan een vast abonnement. Het probleem speelt al enkele maanden bij me, afgelopen juli was het ook al.


Omdat het al langere tijd bij jou speelt en het bij jou om een vast abonnement gaat, @bleeuwen, vermoed ik dat er iets anders bij jou aan de hand is. We gaan ons best doen om je verder te helpen!

Even op een rij:

  • het speelt al een aantal maanden
  • zowel via de app als de webversie van MijnKPN
  • het probleem treedt op bij verschillende browsers, apparaten en locaties

Heb jij het abonnement als eens ontkoppeld van MijnKPN en opnieuw toegevoegd? 

Let op: voor het opnieuw toevoegen van een vast abonnement heb je de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waarmee je het abonnement betaalt nodig + verbinding met wifi van je thuislocatie. Ben je niet thuis, dan heb je het klantnummer nodig. Handig om deze gegevens te noteren vóórdat je het abonnement verwijderd. 

In de MijnKPN app werkt dat als volgt:
Profiel → Abonnementen → Klik het betreffende abonnement aan → Dit abonnement verbergen

Tip is om de app helemaal af te sluiten en dan het abonnement opnieuw toe te voegen.

Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost?
Zo niet, noteer je dan in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” in jouw forumprofiel het e-mailadres van jouw KPN ID? Ik schakel dan hulptroepen in.