Skip to main content

Hallo, ik heb een account(s) probleem.

Ik heb een oude KPN abbo, op mijn email.  Deze gebruik ik al jaren niet meer.

Nu heb ik een tijd terug een tv abbo afgesloten voor mijn vader, en heb diezelfde email gebruikt.  Ook heb ik dit voor hem betaald. Ik krijg de facturen op die email. Nu wil ik dat rekeningnummer wijzigen.
Maar als ik inlog met mijn email, kom ik op die oude account uit van mijn oude mobiel. 

Als ik op producten klikt, laadt het niet (zie foto), ook niet als ik mijn PC gebruik, ook niet als ik mijn mobiel gebruik, ook niet als ik de app gebruik. Als ik bij facturen kijk dan zie ik alleen de hele oude mobiel facturen van mezelf. 

Het factuurnummer van mijn vader's tv abbo komt niet overeen met die van mijn oude account.

Hoe kan dit?   Hoe kan ik nu wel op de juiste ‘vader’ account inloggen, als de email daarvan mij inlogt op mijn oude abbo account? Het enige wat ik dus weet van zijn account is het klantnummer, verder niets... de factuur zelf staat namelijk op die account waar ik niet bij kan.

 

 

Hoi @G Pluimers, welkom hier. 

Dat oude klantnummer van mobiel is nog gekoppeld aan jouw KPN ID. Die moet er dan even afgehaald worden. Dit kan ik voor je regelen door het door te zetten naar een collega. 

Kun je voor mij jouw profiel voorzien van het KPN ID, het nieuwe klantnummer en als je die hebt ook het oude klantnummer wat losgekoppeld moet worden. Mag je neerzetten onder Extra informatie. Hoor ik van je als je dat hebt gedaan, dan ga ik er mee aan de slag.